Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@04:16:47 GMT

انفجار اتوبوس پس از برخورد با تونل +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۲۷۶۴

انفجار اتوبوس پس از برخورد با تونل +تصاویر

ایران آنلاین: رسانه‌های سوئدی روز یکشنبه گزارش دادند که یک اتوبوس در مرکز شهر «استکهلم» پایتخت سوئد منفجر شده است.

تصاویر منتشر شده از محل حادثه نشان می‌دهد که پس از این انفجار قدرتمند، ستونی از دود غلیظ سیاه‌رنگ به آسمان برخاسته است.

«اندرس پیکاس» از شهروندان سوئدی فعال در شبکه‌های اجتماعی، در توییتر نوشته است: «انفجاری که در استکهلم رخ داد، توسط اتوبوسی اتفاق افتاد که به لبه بالایی ورودی یک تونل برخورد کرد و در نتیجه مخزن گاز که روی سقف آن قرار داشت، منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در خودروی کنار اتوبوس بودیم. اتوبوس خالی بود. اتوبوس اول به علامت هشدار ارتفاع که قبل از تونل نصب شده بود برخورد کرد، اما متوجه آن نشد.»

پلیس استکهلم هم با صدور بیانیه‌ای این حادثه را یک «تصادف» توصیف کرده و احتمال عمدی بودن آن را رد کرده است. بنا بر اعلام پلیس، اتوبوس مسافری نداشته و پس از حادثه نیز نیرو‌های پلیس خیابان منتهی به محل انفجار را مسدود کرده‌اند.
برخورد با تونل

در سال‌های اخیر وقوع انفجار‌ها و حملات تروریستی متعدد در اروپا موجب شده تا رسانه‌ها به هرگونه حادثه و تصادفی در شهر‌های اروپایی حساس شده و به سرعت این حوادث را پوشش دهند. به همین دلیل، در بیانیه‌های پلیس و نیرو‌های امنیتی اروپایی، تعیین احتمال دخالت تروریست‌ها در حادثه، یکی از اولویت‌هاست.

منبع: فردا

کلیدواژه: انفجار اتوبوس برخورد با تونل تصادف عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده