Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@19:53:32 GMT

درگیری راموس و مارسلو در تمرینات رئال

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۲۷۸۶

درگیری راموس و مارسلو در تمرینات رئال

منابع خبری اسپانیا از درگیری بین دو بازیکن باسابقه رئال مادرید در تمرین این تیم خبر دادند.

به گزارش مشرق، براساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی، سرخیو راموس، کاپیتان و مارسلو، مدافع اخیراً نیمکت‌نشین شده برزیلی رئال مادرید در تمرین پیش از بازی تیم‌شان مقابل وایادولید به شدت با هم درگیر شدند!

در یک بازی تمرینی میان بازیکنان رئال مادرید، تیم مارسلو توانست تیم سرخیو راموس را شکست دهد و پس از پیروزی تیم مارسلو، او به شیوه همیشگی‌اش خوشحالی و شوخی کرد، اما راموس نتوانست جلوی خشمش را بگیرد و از نحوه خوشحالی مارسلو عصبانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سرنوشتی تلخ در انتظار راموس!

براساس این گزارش، در این شرایط مارسلو به شوخی جمله‌ای توهین آمیز به راموس گفت. در نهایت بازیکنان رئال مادرید بین راموس و مارسلو میانجی‌گری کردند و غائله خاتمه یافت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه حسین فریدون گام دوم انقلاب وعده های روحانی درگیری رئال مادرید سرخیو راموس فوتبال لالیگا مارسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی شریفی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم اسپورتوتو ترکیه توپ می زد و فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرد، از امروز به تمرینات تیم ملی والیبال ایران اضافه شد تا پا به پای دیگر ملی پوشان به تمرین بپردازد.

صاعقه والیبال ایران که سال گذشته در تیم ملی درخشش خاصی نداشت و اکثر تورنمنت ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، این بار با انگیزه و روحیه فراوان به تمرینات تیم ملی آمده تا برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی خود را به کادر فنی نشان دهد.

اگر میلاد عبادی‌پور را یکی از قدرتی زن های ترکیب اصلی تیم ملی بدانیم، مرتضی شریفی باید برای قرار گرفتن در ترکیب با بازیکنانی همچون پوریا حسین خانزاده امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی و مبین نصری رقابت کند. مرتضی شریفی نشان داده اگر در اوج باشد آبشارهای سنگین و پر قدرتش را کمتر کسی می تواند دفاع کند.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!