Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:48:06 GMT

کونگ فوکاران آذربایجان غربی 2 مدال کشوری کسب کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۳۱۹۱

کونگ فوکاران آذربایجان غربی 2 مدال کشوری کسب کردند

یوسف بیداردل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 250 کونگ فو کار در قالب 29 تیم از 27 استان کشور به مدت سه روز در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهرستان الوند استان قزوین برگزار شد.
وی بیان کرد: رستم زاده در وزن منفی 63 کیلوگرم از ارومیه و کهنه شهرلو در وزن منفی 78 از خوی با برتری در دیدارهای رده بندی بر سکوی سوم این مسابقات ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بخش تیمی این رقابت ها تیم‌های البرز، تهران و مازندران به ترتیب اول تا سوم شدند.
رییس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی گفت: طی چند روز گذشته نیز تیم بانوان استان موفق به کسب 2 مدال طلا، چهار نقره و 2 برنز از مسابقات نیمه آزاد سنتی قهرمانی کشور به میزبانی کرج شدند.
بیدار دل افزود: رویا منصوری، رها مولایی، صبا نوعی، هانیه قربانی، تینا پیش بینی، صبا محمد رضایی، مونا یزدانی و سعیده مهتاب مدال آوران تیم بانوان استان در مسابقات کشور /کرج/ هستند.
به گزارش ایرنا رویا منصوری هفته گذشته نیز در جریان سومین دوره مسابقات بین المللی جام طلایی منطقه آزاد ماکو که با حضور بیش از 500 شرکت کننده از کشورهای افغانستان، استرالیا، هند، پاکستان، عراق، سوریه، ازبکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، لبنان، روسیه و گرجستان برگزار شد در بخش کاتا انفرادی و مبارزه یک مدال نقره و یک طلا کسب کرد.
آبان امسال میلاد عبادی کونگ فوکار وزن منهای ۷۳ کیلوگرم اهل ارومیه، مدال برنز مسابقات انتخابی و قهرمانی ایران را کسب کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد تا شانس خود را برای عضویت در تیم ملی ایران و شرکت در سومین دوره مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ازبکستان امتحان کند.
پیشتر نیز چهار ورزشکار استان به نام های مریم جلیل پور، عباس پورحسن، ناصر ناصری و علی نمدیان به اردوی تیم ملی گونگ فو دعوت شدند.
شهریور 1395 تیم کونگ فوی جوانان آذربایجان غربی مقام نایب قهرمانی ایران را با سه طلا، یک نقره و 2 برنز کسب کرد.
اوایل بهمن سال 1394 نیز حسن علیزاده کونگ فو کار ملی پوش آذربایجان غربی در وزن منهای 80 کیلوگرم مدال طلای قهرمانی آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورد.
عباس پورحسن یکی دیگر از ملی پوشان استان است که در آذر سال 1393 موفق شد با کسب مقام سومی، مدال برنز مسابقات جهانی روسیه را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.
پورحسن بیش از 15 مقام قهرمانی کشور و یک نایب قهرمانی لیگ دسته یک ایران را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده و از سال 1390عضو ثابت تیم ملی ایران در اوزان منفی 85 و 88 کیلوگرم است.
این ورزشکار در سال 1391 بهترین کونگ فو کار ایران معرفی شد و از سوی فدراسیون مربوطه مورد تجلیل قرار گرفت.
7156/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی اردوی تیم ملی ترکیه لبنان ورزشگاه یادگار امام 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند