Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@20:41:49 GMT

12 نقطه از بخش اشترینان فاقد آنتن دهی تلفن همراه است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۳۶۹۶

12 نقطه از بخش اشترینان فاقد آنتن دهی تلفن همراه است

مقداد صارمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مناطق شامل شهر جدید و گردشگری ونایی، روستاهای نبی آباد، رضاباد، توده زن، گنداب ، لیقناب، دره گرم، گندل گیلان. امیرآباد علی آباد ،اصغر آباد و مگسان می باشد که در برخی از این روستاها آنتن دهی بسیار ضعیف است.
وی اظهار داشت: ونایی که در تقسیمات جدید کشوری به شهر تبدیل شده به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای کوهستانی و خوش آب و هوا همه ساله در فصول مختلف پذیرای مسافران و گردشگران بیشماری است که ضروری است با تقویت شبکه مخابراتی نسبت به رفع نقاط کور آنتن دهی آن اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار اشترینان با اشاره به اینکه 20سال پیش فیبر نوری غرب کشور از اشترینان عبور کرده افزود: در آن زمان به علت عدم آشنایی به مزایای فیبر نوری اجازه بهره برداری به اشترینان داده نشده و اکنون با پیگیری های بخشداری در ماه های آتی شهر اشترینان به شبکه فیبر نوری متصل و در چهار نقطه ورودی و خروجی اشترینان زیرساخت فیبر نوری جهت پایش تصویری و نصب دوربین کنترل مکانیزه ایجاد خواهد شد.
صارمی تاکید کرد : در نشست اخیر با مدیر مخابرات لرستان مشکلات شبکه مخابراتی این بخش بررسی و قولهای مساعدی برای اجرای شبکه فیبرنوری اشترینان ، شهر ونایی و منطقه گردشگری دربند ونایی داده شده است.
وی افزود: با ایجاد شبکه فیبر نوری و پایش تصویری ،ضمن تامین امنیت مردم بخش اشترینان ، انجام خدمات اینترنتی وبانکی ، همچنین بسیاری از مشکلات الکترنیکی و ارتباطی مردم اشترینان رفع خواهد شد.
بخشدار اشترینان افزود: این بخش با برخوردار بودن از 39روستا نقش مهمی در صنعت کشاورزی و توسعه گردشگری دارد بنابراین رفع مشکلات و کمبودهای آن باید مورد توجه مسوولان قثرار گیرد.
بخش اشترینان در 15کیلومتری بروجرد واقع شده است.
6052/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تلفن همراه خوش آب و هوا فیبر نوری کشاورزی مخابرات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود

مجموعه مستند رخ مادر پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه افق پخش می‌شود.

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند و این پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند.

رخ مادر که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی مجموعه مستند رخ مادر را بر عهده داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • جزئیاتی جدید از برقراری تماس تصویری روی سیم‌کارت