Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن و همچنین توسعه مهندسی ساختمان از دفاتر زیرمجموعه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به ریاست مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان و با حضور مدیران و کارشناسان معاونت در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، مازیار حسینی معاون وزیر راه و شهرسازی بار دیگر بر ۱۰ سیاست ابلاغی وزارتخانه که در نشست با مدیران کل راه و شهرسازی استان های سراسر کشور تبیین و پیش‌تر نیز توسط وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شده بود، تاکید کرد.

حسینی به تمامی همکاران خود در مجموعه معاونت مسکن و ساختمان توصیه کرد تمرکز روی اهداف و اجتناب از حاشیه‌ها، کنترل بر فعالیت‌ها، درخواست‌ها و پاسخ‌های شفاف و روشن، اولویت دادن به منافع گروه‌های حداکثری به جای منافع گروه‌های حداقلی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

معاون مسکن و ساختمان همچنین رعایت چهارچوب و اصول و داشتن راه حل و تدبیر را برای حل مشکلات و عبور از چالش‌ها از جمله توصیه‌های خود برای همکاران حوزه معاونت مسکن و ساختمان و به ویژه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن برشمرد.

گفتنی است، در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از علی چگنی مدیرکل پیشین دفتر اقتصاد مسکن و مهردادفر سرپرست پیشین دفتر توسعه مهندسی ساختمان، احکام مدیران کل دفاتر فوق نیز برای شروع مسوولیت جدید به آنها اعطا شد.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون با حکم وزیر راه و شهرسازی، عباس فرهادیه به عنوان مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن و منصور نویریان به عنوان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی عهده‌دار مسوولیت در دفاتر زیرمجموعه حوزه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هستند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری