Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش طلاب علوم دینی، روحانیون و دانشجویان شهرستان سیرجان امروز با هدف تلاش در رسیدن به بیانیه گام دوم انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان; همایش طلاب علوم دینی، روحانیون و دانشجویان شهرستان سیرجان روز گذشته با هدف تلاش در رسیدن به بیانیه گام دوم انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری به همراه با بیانیه و برنامه‌های فرهنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در این همایش این بیانیه را خودباوری ملت ایران به ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان از فروپاشی نظام و انقلاب ملت ایران حرف می‌زنند رهبری معظم انقلاب درباره چهل سال آینده انقلاب بیان روشنی دارند و این به معنای مسیر پیش رو یک نقشه راه روشن در اختیار ملت عزیز و جوانان برومند نظام اسلامی است.

این مقام مسئول افزود: در پیام گام دوم انقلاب، آینده ترسیم شده است و مسئله صبر انقلابی، فساد ستیزی در درون، عزت همراه با حکمت از موضوعات طرح شده در این بیانیه است و آن اینکه انقلابی‌تر بمانیم، بیشتر پیشرفت کنیم.

وی افزود: دشمن امروز از جهاد علمی جوانان می‌ترسد و همیشه هم نسل جوان را نشانه می‌رود اما علی‌رغم همه توطئه‌ها ما دارای نسل جوانی پویا، فعال و انقلابی هستیم که در مسیر انقلاب نظام اسلامی را به جایگاه و اقتدار بیشتر و والاتر می‌رساند.

در این همایش بیانیه مراکز آموزش عالی ارائه و قرائت شد که در آن آمده است دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان سیرجان با برخورداری از ظرفیت بالای علمی و پژوهشی، جوانان برومند و با انگیزه و امکانات مناسب عزم خویش را جزم‌تر از گذشته برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و به ویژه مواردی که مستقیما مخاطبانش دانشگاهیان و فرهنگیان هستند به کار خواهد بست.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: خداوند بزرگ را شاکریم که در دریای پرآشوب جهان معاصر مردی از تبار علی (ع)،خردمند، تیزبین و با صلابت سکاندار سفینه انقلاب است تا با دلی استوار در سایه زعامتش در ساحل نجات حکومت حضرت مهدی (ع)ج ماوا بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، تا ساعتی دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند