Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@03:55:57 GMT

اینجا قلمرو پیرمردهاست!

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۴۳۸۹

اینجا قلمرو پیرمردهاست!

به گزارش جهان نيوز، در مجمع عمومی روز گذشته فدراسیون فوتبال همانطور که انتظار می‌رفت موضوع بازنشستگان به شکل جدی از جانب اعضا مطرح نشد و نکته جالب توجه انتقاد برخی از اعضا به استعفای بازنشستگان بود!
  یکی از اعضای مجمع که خودش هم بازنشسته محسوب می‌شود با اعتراض به استعفای مدیران فدراسیون بر مواضع قبلی از جمله استقلال فوتبال و البته مقاومت در برابر اجرای قانون تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو اظهار داشت که اعضای هیئت رئیسه منتخب مجمع هستند و به هیچ وجه نباید تن به استعفا می‌دادند!

در واقع اکثر اعضای مجمع خصوصاً بازنشسته‌های این جمع و برخی روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها که خودشان با گذشت دهه‌ها حاضر به ترک صندلی ریاست نشده‌اند حامی استمرار فعالیت بازنشسته‌ها و مخالف ایجاد تغییرات در ساختار مدیریتی فدراسیون هستند.

به نظر می‌رسد اجرای قانون باید از سطوح پایین‌تر خصوصاً در انتخاب روسای هیئت‌ها آغاز شود تا مجمع بازنشسته فدراسیون حامی تمام قد استمرار فعالیت بازنشسته‌ها در فوتبال نباشد!
  منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

هاشمی‌منش به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز(چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک  و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رای از 48 رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رای کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری