Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات در کنکور ۹۸ گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰۰ نفر در این فرصت ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده تا پایان وقت دوشنبه ۶ اسفند فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توکلی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۷۶ هزار و ۶۵۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت تعیین شده از ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۹۷ موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشده‌اند و یا به هر دلیل دیگر برای پذیرش در رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام نکرده اند مهلت مجدد در نظر گرفته شده است.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تمامی داوطلبان می‌توانند تا چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش که از سه شنبه ۷ اسفند منتشر شده است در آزمون سراسری سال ۹۸ ثبت نام کنند.

وی با اشاره به آمار ثبت نام شوندگان در مهلت مجدد افزود: تا ساعت ۹ صبح امروز ۲۰ اسفند تعداد ۶ هزار و ۱۰۵ نفر ثبت نام کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که از طریق سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی اظهار داشت: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در روز‌های ۱۹ تا ۲۲ اسفند ۹۷ نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ کنکور 98 جزئیات ثبت نام کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

به گزارش مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟