Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سه دختر کبدی کار این استان در رده سنی نونهالان به اردوی تیم ملی این رشته ورزشی دعوت شده اند.

«مهین علی بخشی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: «بیتا عسگری»، «مهتاب لک علی آبادی» و «فاطمه امیرآبادی» سه دختر کبدی کار اراکی هستند که پس از برگزاری رقابت های استعداد یابی کبدی بانوان کشور در تبریز برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این افراد به دلیل پایین بودن سن باید آموزش های لازم را در کنار دعوت شدگان به اردوی جوانان فرا گیرند و حضور آنان در اردوی مذکور الزامیست.
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: استعدادهای بالایی در بخش کبدی بانوان این استان وجود دارد که پرورش و توجه بیشتر به آنان نقش موثری در کسب توفیق بیشتر در این رشته ورزشی دارد.
حدود 100 بانوی استان مرکزی به صورت سازمان یافته در رشته کبدی فعالیت دارند.
3005/6013/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دعوت به اردو كبدي بانوان استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان