Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که دولت می گوید منابع مالی ندارد و مردم به شدت فقیر شده اند، صدها هزار میلیارد تومان رانت و منافع (با همکاری دولت و مجلس) بین بنگاه های خصولتی و وابسته به جناح های قدرت تقسیم شده است.

گروه بورس، بانک و بیمه بازار نیوز: مطلب و اینفوگرافیک زیر از کانال احسان سلطانی و در رابطه با سود شرکت فولاد مبارکه است:

سود نه ماهه ۱۳۹۷ (قبل از مالیات) شرکت فولاد مبارکه اصفهان با نزدیک به دو برابر افزایش به ۷ هزار میلیارد تومان بالغ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پیش بینی می شود سود سالانه شرکت فولاد مبارکه به ۱۰ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ بالغ گردد.  افزایش دو برابری سود شرکت فولاد مبارکه در اثر بالا رفتن قیمت نرخ ارز و در سوی دیگر افزایش به مراتب کمتر هزینه های تولید (مواد خام، انرژی و نیروی انسانی)، حاصل شده است.  سود حاصل از افزایش نرخ ارز شرکت فولاد مبارکه معادل پرداخت بیش از یک میلیون تومان عیدی به کارمندان دولت است. نظر به معافیت های مالیاتی متنوع، شرکت های صنعتی خصولتی مالیات کمی می پردازند.  شرکت فولاد مبارکه مثالی بارز است از آن چه که با افزایش نرخ ارز در اقتصاد ایران به وقوع پیوسته است. در شرایطی که دولت می گوید منابع مالی ندارد و مردم به شدت فقیر شده اند، صدها هزار میلیارد تومان رانت و منافع (با همکاری دولت و مجلس) بین بنگاه های خصولتی و وابسته به جناح های قدرت تقسیم شده است. لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Cy9 برچسب ها: فولاد مبارکه ، احسان سلطانی ، رانت

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فولاد مبارکه رانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی