Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی، مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است, با وضعیتی که تیم برانکو ایوانکوویچ دارد نباید از این تیم انتظار قهرمانی آسیا داشته باشیم. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

ناصر ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و اینکه به نظر می‌رسد این تیم با اضافه شدن بازیکنان جدید هنوز به هماهنگی کامل نرسیده است, گفت: اگر پرسپولیس در سال‌ها‌ی اخیر خوب بازی می‌کرد و نتیجه می‌گرفت برای این بود که 13، 14  بازیکن در تیم حضور داشتند که به بازی کردن در کنار هم عادت کرده بودند و چشم بسته به یکدیگر پاس می‌دادند, اما با تغییراتی که در نیم‌فصل صورت گرفته است, زمان می‌برد تا این تیم هماهنگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر, تصریح کرد: در نیمه اول بازی با نساجی هافبک‌ها به کل از دور خارج شدند. غیبت بازیکنانی مثل ماهینی و ربیع‌خواه باعث شده تا این مشکل به وجود بیاید و هماهنگی بین خطوط خیلی سخت شده است. درست است که خیلی‌ها بازی ربیع‌خواه را نمی‌پسندیدند، اما این بازیکن خیلی به درد پرسپولیس می‌خورد. بازیکنان اینچنینی خیلی مورد علاقه مربیان هستند. علاوه بر این پرسپولیس بازیکن طراح هم ندارد که مهاجمان تیم را تغذیه کند. در بازی‌های قبل علیپور و بودیمیر خوب تغذیه نشده‌اند.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس, اضافه کرد: البته مهدی ترابی با به میدان آمدن در نیمه دوم, بازی را برگرداند و بازی را به زمین آورد، ولی پرسپولیس با این وضعیت هنوز مانند تیم پارسال و دو سال قبل هماهنگ نشده است. ما هنوز از لحاظ تاکتیکی و تعداد پاس‌ها نسبت به قبل عقب هستیم. به نظرم پرسپولیس هنوز کار دارد تا مانند گذشته هماهنگ شود.

ابراهیمی درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کرد: باید این مسئله را بپذیریم که پرسپولیس و دیگر باشگاه‌های ایرانی نمی‌توانند در آسیا قد علم کنند. تیم‌های ما تا فینال هم صعود می‌کنند، اما نمی‌توانند قهرمان شوند. استقلال را می‌بینیم که در لیگ داخلی خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد، اما در آسیا سه گل دریافت می‌کند. پرسپولیس هم که در مرحله گروهی از همین ابتدا کارش سخت شده است.

«پرسپولیس تا 80 درصد می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.»، وی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: 20 درصد دیگری که پرسپولیس برای قهرمانی نیاز دارد هماهنگی کامل تیم است. تیم باید مانند فصل پیش به هماهنگی کامل برسد. همچنین تیم باید در ارسال‌ها خوب کار و از جناحین روی حریفان فشار وارد کند. در عمق خط دفاعی نیز ایراداتی وجود دارد که باید برطرف شود. به طور کلی هماهنگی و تعداد پاس‌ها در تیم باید افزایش پیدا کند.

مربی پیشین پرسپولیس, یادآور شد: شاید امسال بازهم پرسپولیس بتواند به فینال آسیا راه پیدا کند، اما با این وضعیت از پرسپولیس قهرمانی نخواهید. با این وضعیت اگر تیم به نیمه‌ نهایی راه پیدا کند شاهکار کرده است.

عربشاهی: نساجی مانند پاختاکور نقطه ضعف پرسپولیس را متوجه شده بود/ با این وضعیت دربی خطرناک است!

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.    تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.    ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.   با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.   ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.   حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.   نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی