Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه به مشکلات حساسی دچار هستیم که نشان از وخامت وضعیت مالی سازمان انتقال خون دارد، وضعیت مالی این سازمان را بحرانی توصیف کرد و گفت: در صورت ادامه این شرایط، برای بیمارستان‌ها خون را سهمیه‌ای خواهیم کرد زیرا کسی به مشکلات ما توجه ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، سیدحمیدرضا اسلامی صبح امروز در نشست خبری خود در اداره کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: برای تأمین خون مورد نیاز در استان به‌شدت با مشکل نواجه هستیم که دلیل آن افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی بدون افزایش میزان بودجه سازمان انتقال خون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان رضوی وضعیت مالی این سازمان را بحرانی توصیف کرد و افزود: به مشکلات حساسی دچار هستیم که نشان از وخامت وضعیت مالی سازمان انتقال خون دارد.

وی اضافه کرد: با وجود حل شدن بسیاری از مشکلات با اجرای طرح تحول سلامت، همچنان مشکل سازمان انتقال خون بر سر جای خود باقی مانده است.

اسلامی در خصوص صادرات خون، بیان کرد: طی سال ۹۶ تعداد ۷۳ هزار و ۷۹۷ کیسه خون به آلمان ارسال کردیم، همچنین موفق به کسب بالاترین استاندارد اروپا شدیم که منجر به این شد در زمینه تأمین دارو دچار کمبود نشویم.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی تأکید کرد: در صورت ادامه این شرایط، برای بیمارستان‌ها خون را سهمیه‌ای خواهیم کرد زیرا کسی به مشکلات ما توجه ندارد.

وی تشریح کرد: بیش از نیمی از کارکنان این مرکز قراردادی هستند و ما با مشکل نیروی انسانی روبرو هستیم اما هم‌قسم شده‌ایم که کسی با مشکل خون مواجه نشود.

اسلامی در خصوص عملکرد این مرکز در سال جاری، اظهار کرد: طی این مدت بیش از 179 هزار نفر به پایگاه‌های اهدای خون در سطح استان مراجعه کرده‌اند و 138 هزار و 857 نفرشان موفق به اهدای خون شده‌اند که در نتیجه با افزایش 7 درصدی اهدای خون روبرو بودیم.

مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان رضوی درباره برنامه‌های نوروز 98 این سازمان هم بیان کرد: اهدای خون از طرف مردم بهترین عیدی آنان برای ما است و به همین منظور نیز پویش عیدانه اهدای خون را در سه پایگاه اهدای خون ثابت و یک پایگاه سیار در دستورکار داریم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • فیلم| اوضاع فوق بحرانی در بیمارستان های غزه
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد