Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@23:27:52 GMT

شب‌های نصف جهان نورانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۶۳۵۲

شب‌های نصف جهان نورانی می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب ۲۰ المان نوری در سطح شهر اصفهان خبر داد و گفت: این المان‌ها در آستانه فرارسیدن سال نو در محورهای اصلی شهر نصب خواهد شد.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: المان‌های نوری مهیا شده برای نوروز ۹۸ در خیابان‌های چهارباغ بالا، چهارباغ پایین و مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان نصب می‌شود و شهروندان از ۲۷ اسفندماه می‌توانند از زیبایی این المان‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: المان‌های نوری در روز نمایی از نقوش و کاشی کاری را نشان می‌دهد و شب‌ها به  صورت المان نوری خودنمایی کرده و زیبایی‌های شهر را دو چندان می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نقوش استیلی و سنتی بر روی برخی از ساختمان‌های شهر انجام شده است، گفت: در حاشیه زاینده رود ویدئومپینگ اجرا شده که نوروز ۹۸ در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: تمام نورپردازی‌ها طبق سیاست‌های سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با همکاری اساتید دانشگاه انجام می‌شود تا آسیبی به محیط شهری وارد نشود.

موذنی با بیان اینکه کارت پستال «پاپ، آپ» جزء برنامه‌ها و المان‌های نوروز ۹۸ است که در محل چهارراه‌ها و میادین شهر نصب می‌شود، افزود: امسال سفره‌های هفت سین نوروزی در مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان به صورت متحدالشکل نصب می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: المان شهری زیباسازی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان شهر شهرداری اصفهان نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این اشیای نورانی در آسمان ایران چه بودند؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 شب گذشته پیش حدود ٢٠ شی نورانی در آسمان چند استان کشور از جمله کهگیلویه، اصفهان، یزد و کرمان مشاهده شد که برای برخی ماهیت این اشیاء سوال برانگیز بود. بر اساس بررسی «تابناک» این نورها متعلق به ماهواره‌های استارلینک بود که در مدار رها شده بودند. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • این اشیای نورانی در آسمان ایران چه بودند؟
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان