Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان گفت: طرح پالایش مدرسان دانشگاه علمی کاربردی در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش اجرا می‌شود. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سعید فرح‌بخش صبح امروز در مراسم تجلیل از فرزندان برتر شهدا در دانشگاه علمی کاربردی و تجلیل از خادمان نماز و بانوان محجبه که در سالن همایش دانشگاه علمی کاربردی خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: آموزش یکی از بحث‌های مهم جامعه است و سبب افزایش بهره‌وری، اثربخشی و کارایی در سطح عمومی جامعه به‌ویژه سازمان‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه از طریق آموزش می‌توانیم اثربخشی را به‌طور هدفمند افزایش دهیم افزود: آموزش تحرک اجتماعی ایجاد می‌کند و هر چه آموزش‌های مهارتی صورت بگیرد سبب گسترش نوآوری، خلاقیت و نهایتاً افزایش سطح رفاه عمومی جامعه می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان عنوان کرد: دانشگاه علمی کاربردی اهداف خاصی را دنبال می‌کند که می‌توان به اشتغال‌زایی و کارآفرینی اشاره کرد.

وی بیان کرد: هدف اصلی دانشگاه علمی کاربردی ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در سطح جامعه است؛ آموزش‌های این دانشگاه منجر به ایجاد مهارت می‌شود و فارغ‌التحصیلان می‌توانند اشتغال‌زایی داشته باشند.

فرح‌بخش تصریح کرد: در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش‌ها تلاش می‌شود و تحولاتی که طی دو سال گذشته در دانشگاه علمی کاربردی صورت گرفته در این راستا بوده و به‌صورت نظام‌مند مدرسانی را انتخاب کرده‌ایم که بتوانند هدف‌ها را دنبال کنند.

مهارت‌های نوین در دانشگاه خلیج فارس بوشهر ارائه می‌شودبرگزیدگان تئاتر مناطق جشنواره تئاتر دانشگاهی معرفی شدنداصفهان| بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راه دانشگاه‌ آزاد اسلامی شهرضا است

وی خاطرنشان کرد: هزار و 200 مدرس حق‌التدریس در دانشگاه علمی کاربردی فعالیت دارند که طی پروسه‌ای این مدرسان را پالایش می‌کنیم، پالایش مدرسان در راستای کیفیت‌بخشی به آموزش است؛ در دانشگاه علمی کاربردی به دنبال افزایش قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی در دانشجویان هستیم تا بتوانند در بازار کار اثربخش بوده و کارآفرینی داشته باشند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان لرستان بابیان اینکه متناسب با هر شغل می‌توانیم رشته ایجاد کنیم گفت: 70 درصد دانشجویان علمی کاربردی یا شاغل هستند و یا ظرف یک سال مشغول به کار می‌شوند.

وی اظهار داشت: کارگاه‌های اشتغال و کارآفرینی در طول سال تشکیل می‌شود که این کارگاه‌ها می‌تواند در دانشجویان ایجاد انگیزه کند و از این فرصت‌ها در راستای اشتغال‌زایی بهره ببرند.

فرح‌بخش افزود: در قانون برنامه ششم توسعه پیش‌بینی‌شده که 30 درصد از آموزش‌ها باید مهارتی باشد و یک‌میلیون و 200 هزار دانشجو داشته باشیم  که نیاز است دولت نیز بودجه‌هایی را به این دانشگاه اختصاص دهد؛ بنا شده 30 درصد از آموزش‌ها توسط دولت و به‌صورت رایگان اجرا شود که اگر این کار صورت بگیرد دانشگاه علمی کاربردی از رونق بیشتر برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد محمدی پیش از ظهر امروز شنبه در آئین افتتاح مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مرکز اظهار کرد: در فضاهای علمی جدید همه انتظار محقق شدن تحول را در شیوه‌های نوین آموزشی دارند و یکی از این حوزه‌های مورد انتظار، حوزه آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان یکی از واحدهایی به شمار می‌رود که در همه دانشگاه‌های این عرصه به آن توجه ویژه می‌شود و با مشارکت اساتید و دانشجویان راه‌حل‌های نوین برای توسعه آموزش پزشکی را در نظر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با زحمت همکاران‌مان در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح و فضای خوبی ایجاد شد تا از مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیأت علمی و دانشجویان برای فعالیت‌های علمی و آموزشی بهره‌مند شویم.

وی خبر داد: حاصل این اتفاق تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است و امیدواریم که بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیأت علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

به گزارش مهر، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

کد خبر 6089832

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد