Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@23:15:03 GMT

تخلف و دور زدن قانون، ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۶۸۴۴

حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي در مراسم معارفه خود گفت: هيچكس در هيچ شرايطي و هيچ جايگاهي حق دور زدن قانون و تخلف را نخواهد داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رئيسي در مراسم معارفه خود گفت: خوشبختانه قوه قضاييه پيشرفت هاي خوبي دارد اما مردم در حوزه عدالت همچنان انتظار بيشتري دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: از تضمين سلامت قوه قضاييه به شدت حمايت مي كنيم و برخورد عبرت آموز با مفسدان اقتصادي را در اولويت قرار خواهيم داد و با قاطعيت دنبال خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين رئيسي با تاكيد بر اصلاح ساختاري گفت: بايد همه دستگاه ها و نهادها در مبارزه با مفاسد اقتصادي همكاري كنند و خود قضات از پشتيبانان سلامت نهاد قضايي هستند و همه بخش هاي نظارتي بايد پاي كار بيايند و اولويت ما در مبارزه با فساد بايد پيشگيري باشد و نبايد اجازه دهيم اين همه پرونده وارد دستگاه قضايي شود.
رئيس جديد قوه قضائيه تاكيد كرد: ­اجراي قانون را در همه سطوح كشور بايد جدي گرفت.
حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم  رئيسي در مراسم معارفه خود گفت:  بدون ترديد خدمات ارزنده اي در اين چهار دهه توسط اين بزرگان شده است كه همه آنها قابل تقدير است و هر كس با امكانات و برنامه هايي كه داشت، تلاش كرد تا امروز اين شرايط و وضعيت را ما داشته باشيم.
وي افزود: امروز شرايط را حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه اي، معاون اول قوه قضاييه در خدمات اين دوره و از تلاش بيان كرد كه بخشي از تلاش ها بود.در فاصله سه ساله اي كه از قوه قضاييه فاصله داشتم فرصتي پيدا كردم و بيش از گذشته با مشكلات تنگناها و الام زندگي مردم در سطوح مختلف آشنا شدم.
رئيس جديد قوه قضائيه  اظهار داشت: تمام تلاشم در قوه قضاييه اين است كه در جهت كاهش آالام، اجراي اعدالت و آنچه مورد خواست مردم عزيز است، حركت كنم و   آنچه در حكم مقام معظم رهبري امده منشور كاري همه همكاران بنده در دستگاه قضايي در اين دوره است.
 اقاي رئيسي اظهار داشت: مردم در اجراي عدالت همچنان نگرانند و خواست و مطالبه مردم آن است كه در سطوح مختلف اجراي عدالت را بيش از گذشته ببينند و
سخن ما در عدالت اثباتي و اجرايي است و كاري بايد بكنيم كه مردم احساس اجراي عدالت كنند.
وي افزود:اگر بخواهيم بر يك اصلي تفاهم و توافق كنيم بايد همه بر مبناي قانون عمل كنند و نزديكترين اساس به اجراي عدالت اجراي قانون است، در كشور همه موظف اند اجراي قانون كنند و هيچكس در هيچ شرايطي و هيچ جايگاهي حق دور زدن قانون و تخلف را نخواهد داشت.اجراي قانون را در همه سطوح كشور بايد جدي گرفت و  براي تحول ما نيازمند نيروي انساني تحول خواه هستيم.
حجت الاسلام والمسلمين  افزود: با آشنايي كه با سطوح مختلف دستگاه قضايي دارم اين روحيه وجود دارد و استفاده از نيروهاي جوان، انقلابي و كارامد را دنبال خواهيم كرد كه اين تحول كاملا بتواند در دستگاه قضايي انجام شود. آموزش از كارهاي خوبي است كه نياز به تداوم دارد و آموزش بايد بيش از گذشته اتفاق بيفتد.رئيس جديد دستگاه قضا گفت: نقدها و نگاه هاي اصلاحي منصفانه را به عنوان فرصت مي پذيريم كه قطعا در ارتقاي دستگاه قضا موثر است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رئيسي در مراسم معارفه خود به عنوان رئيس جديد قوه قضائيه افزود: شرط همه اقدامات تحولي، اخلاص است و اگر كسي اخلاص داشته باشد قطعا كار به سرانجام خوب مي رسد چنانكه شهيد بهشتي، مرحوم آيت الله قدوسي ، مرحوم آيت الله شاهرودي و مرحوم آيت الله يزدي چنين بودند و گاهي با توسل به ذات خدا و اهل بيت (ع) مشكلات قضايي را حل مي كردند.
وي گفت: قضات مخلص هم با توسل به درگاه پروردگار و ائمه عليهم السلام بسياري از گره هاي كار مردم را باز مي كردند و قطعا بدانيم كه بسياري از گره ها با اخلاص و  توسل به ائمه باز مي شود، چنانكه اين جايگاه مربوط به امامان ما و وجود مقدس حضرت وليعصر (عج) است.
رئيس جديد قوه قضائيه تاكيد كرد : امروز بايد تضرع كنيم به درگاه خدا و اهل بيت(ع) كه اگر عنايت و توجه آنها نباشد، كار دشوار خواهد شد و توجه به خداست كه كار را با ارزش مي كند.
حجت الاسلام والمسلمين رئيسي افزود: متضرعانه از درگاه پروردگار و ائمه عليهم السلام مي خواهم تا كمك كنند كه به دست ما گره هاي زندگي مردم گشوده شود و از همكاران قضايي خودم در دستگاه قضا تقدير مي كنم.
 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیسی قوه قضائیه معارفه سخنرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام‌جمعه سلماس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:دشمن از ابزار کشف حجاب برای از هم‌ پاشیدن نظام خانواده استفاده می‌کند و بر همگان واجب است  از اجرای طرح نور حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت:دشمنان در صدد ضربه زدن به جوانان هستند و باید با هوشیاری و بصیریت توطئه های انها خنثی شود.

او سپس در بخش دیگری از سخنان خود  با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بایستی روش و سیره ائمه و پیامبران الگوی زندگانی ما باشد.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین بر جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق قدرت نظامی و امادگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"