Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیران-مدیر کمیته امداد شهرستان تیران‌وکرون گفت: مردم تیران‌وکرون در جشن نیکوکاری امسال بیش از یک میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

علی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تیران، با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: مردم شهرستان تیران‌وکرون در آستانه سال نو و همزمان با جشن نیکوکاری بیش از یک میلیارد ریال به نیازمندان این منطقه کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته میزان درآمدهای کمیته امداد در آستانه سال جدید ۹۰۰ میلیون ریال بود که امسال این رقم افزایش داشته است.

مدیرکمیته امداد شهرستان تیران‌وکرون ادامه داد: این کمک‌های در قالب ۵۲ پایگاه جمع‌آوری کمک و مراکز نیکوکاری به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری و در بین افراد نیازمند توزیع می شود و کمک‌های دانش آموزی در هر مدرسه به خانواده های نیازمند همان آموزشگاه اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری شهرستان با مشارکت خیران برای تامین نیازهای شب عید خانواده‌های نیازمند کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و توزیع می کند، تصریح‌ کرد: شناسایی و ارایه خدمات به خانواده‌های نیازمند مهمترین برنامه‌های این مراکز است که به عنوان بخش خصوصی در راستای اهداف کمیته امداد خدمات رسانی می‌کنند.

طالبی یادآورشد: افراد خیر می‌توانند کمک‌های خود برای کمک به نیازمندان به این مراکز تحویل دهند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایتام و نیازمندان تيران و كرون کمیته امداد امام خمینی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است