Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@04:01:42 GMT

حکم پرونده شهروند آمریکایی بازداشت شده، صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۷۳۳۹

حکم پرونده شهروند آمریکایی بازداشت شده، صادر شد

تهران- ایرنا- دادستان مشهد گفت: حکم پرونده شهروند نظامی آمریکایی بازداشت شده صادر شده ولی فعلی از جزئیات حکم اطلاعی ندارم.

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، غلامعلی صادقی، روز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که این فرد آمریکایی شاکی خصوصی هم دارد یا خیر افزود: در این پرونده هم شاکی خصوصی و هم شاکی عمومی مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به این پرسش که آیا این متهم اتهام امنیتی هم دارد یا خیر گفت: در این پرونده اتهام امنیتی نیز وجود دارد.
به گزارش ایرنا از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی روز نوزدهم بهمن 1397 در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد خبر منتشره درباره بازداشت یک شهروند آمریکایی در ایران به نام «مایکل وایت» ضمن تایید این دستگیری گفت: یک شهروند آمریکایی به نام مایکل وایت چندی قبل در شهر مشهد بازداشت شد که موضوع در نخستین روزهای دستگیری از طریق دفتر حفاظت منافع آمریکا در تهران به اطلاع دولت آمریکا رسید و دولت متبوع وی از همان ابتدای بازداشت در جریان این دستگیری قرار داشته است.
اجتمام * 9104 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دادستان نظامي آمريكايي دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟