Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@04:19:44 GMT

ریزش کاربران فیس‌بوک در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۷۳۶۹

ریزش کاربران فیس‌بوک در آمریکا

ایتنا -​​​​​​​آخرین نظرسنجی و تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که کاربران آمریکایی از عضویت فیس‌بوک خارج شده و به سمت و سوی اینستاگرام سوق پیدا کرده‌اند.
فیس‌بوک که زمانی یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رفت، حالا به بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در وب سایت the verge به نظر می‌رسد که محبوبیت و استقبال کاربران به استفاده از آن به شدت کاهش یافته و روندی نزولی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه‌ای که با استناد به آمارهای حاصل از نظرسنجی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد کاربران بخصوص کاربران آمریکایی دیگر تمایلی به استفاده از فیس‌بوک نداشته و شبکه‌های اجتماعی دیگر همچون اینستاگرام، اسنپ چت، پینترست و غیره را جایگزین آن کرده‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بدون شک یکی از مهم‌ترین دلایل کاهش محبوبیت فیس‌بوک در میان کاربران، رسوایی بزرگ اطلاعاتی این غول شبکه اجتماعی بود که در سال گذشته، معلوم شد با همکاری یک مؤسسه تحقیقاتی به نام کمبریج آنالتیکا اطلاعات چندین میلیون کاربر عضو این شبکه اجتماعی را به سرقت برده است. این امر موجب شد که فیس‌بوک به شدت از سوی منتقدان و معترضان مورد انتقادات شدیدی قرار بگیرد و تعداد کاربرانش نیز به شدت کاهش پیدا کند.

این آمارهایی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد که کاربران از استفاده و عضویت در فیس‌بوک به سمت و سوی اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین زیرمجموعه‌های آن تمایل پیدا کرده‌اند و دیگر مایل به ماندن در فیس‌بوکی که مسئولیت و تعهدی در حفاظت از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی آنها ندارد، نیستند. آنها بر این باورند که فیس‌بوک هیچ محافظتی از حریم خصوصی آنها نکرده و همین امر نیز موجب شده است که تعداد کاربران و علاقمندان به این شبکه اجتماعی به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • سهم بازار اپراتورها از مکالمه و پیامک کاربران