Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@20:46:38 GMT

موج جديد بارشي از چهارشنبه وارد مي‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۷۴۲۱

موج جديد بارشي از چهارشنبه وارد مي‌شود

خبرگزاري آريا- کارشناس سازمان هواشناسي از ورود سامانه بارشي از بخش شرقي کشور در روز چهارشنبه و پيش بيني آب گرفتگي در منطقه جنوب شرق کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري صداوسيما، اصغري، گفت: اين موج باعث بارش در مناطق کرمان، سيستان و بلوچستان و هرمزگان مي‌شود و احتمال آبگرفتگي وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: از فردا در مناطق ساحلي درياي خزر شاهد افزايش دما توام با وزش باد خواهيم بود.
اصغري براي پايان هفته همراه با ورود سامانه بارشي براي مناطق غرب کشور خيزش گرد و خاک و آلودگي هوا پيش بيني کرد.
وي همچنين براي پنجشنبه و جمعه از کاهش دما و بارندگي براي آذربايجان غربي، چهارمحال بختياري، لرستان، همدان، مرکزي، زنجان خبر داد و گفت: براي تهران و البرز هم بارش امکان پذير است.
اصغري گفت: همچنين ورود اين سامانه به شمال شرق مانند مازندران، گلستان، خراسان شمالي و بخش‌هايي از خراسان جنوبي احتمال بارش در هفته آينده پيش بيني مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موج بارشي چهارشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز چهارشنبه سامانه بارشی به صورت رگبار باران، رعد وبرق، وزش باد شدید فعال ودر نقاط مستعد بارش تگرگ، و شدت ناپایداری‌ها در روز پنج شنبه پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی افزود: فعالیت این سامانه بیشتر درمناطق غرب و جنوب استان ازجمله بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن، دهاقان، شهرضا، فریدونشهر و گلپایگان پیش بینی می‌شود.
وی گفت: این سامانه بارشی همه مناطق استان اصفهان را در بر می‌گیرد و در این مدت آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، تگرگ، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی وگردنه ها، و خسارت به محصولات کشاورزی احتمال می‌رود.
لیلا امینی توصیه کرد از سفر‌های برون شهری، توقف در بستر وحاشیه رودخانه‌ها پرهیز و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها ومسیل‌ها، جابجایی عشایر احتیاط شود و دستگاه‌های اجرایی وامدادی در آماده باش باشند.

دیگر خبرها

  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق