Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشنامه ممنوعیت استفاده غیرورزشی از فضاهای ورزشی داخل و خارج مدارس به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهرزاد حمیدی، با اشاره به ابلاغ بخشنامه‌ای به مدیران کل و معاونان تربیت‌بدنی استان‌ها، از ممنوعیت استفاده غیرورزشی از فضاهای ورزشی داخل و خارج مدارس خبر داد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت خاطرنشان کرد: این بخشنامه باهدف منع استفاده غیرورزشی از فضاهای ورزشی برای استفاده حداکثری دانش‌آموزان مدارس از اماکن و فضاهای ورزشی داخل و خارج مدارس به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ارسال‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، شایان‌ذکر است در بخشی از این بخشنامه خطاب به معاونان تربیت‌بدنی و سلامت، روسای ادارات تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش‌وپرورش استان و کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت‌بدنی مناطق و شهرستان‌ها آمده است: با عنایت به تأکید مقام عالی وزارت به توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توجه به فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم برای اجرای هرچه‌ بهتر ساعات درس تربیت‌بدنی و فعالیت‌های فوق‌برنامه ورزشی دانش‌آموزان، مقتضی است دستور فرمایید از استفاده غیرورزشی از فضاهای ورزشی داخل و خارج مدارس، جداً جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش ورزش دانش آموزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار استان مرکزی در این مراسم با تبریک روز معلم به معلمان استان گفت: همت معلمین نجات دهنده آینده غیرقابل پیش بینی است و این معلمان هستند با تربیت صحیح فرزندان این کشور می‎توانند آینده ساز شوند.
مخلص الائمه معلمان را همراه همیشگی ما از دبستان تا دانشگاه و مراتب علمی بالاتر دانست و افزود: هر چه بتوانیم در مسیر رفع مشکلات فرهنگیان قدم برداریم آینده بهتری را می‌توانیم پیش رو داشته باشیم گرچه معلمان امروز با وجود تنگنا‌ها همچنان برای تربیت نسل امروز تلاش می‌کنند.
مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در دو هزار مدرسه استان مرکزی فعالیت دارند گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌هایی برای گرامیداشت مقام معلم در نواحی آموزش و پرورش در شهر‌های مختلف، مراسم‌هایی توسط دانش آموزان در بیش از دو هزار مدرسه استان نیز برگزار می‌شود.
در ادامه از معلمان نمونه مدرسه حکمت تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد