Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلباغی، با اشاره به طرح ملی تفسیر کوتاه و مسابقه برخط جزء ۵ و ۶ قرآن کریم گفت: فوزیه پیری از استان کردستان جزء پنج نفر برتر آزمون نهایی این طرح معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، کامل گلباغی اظهار کرد: طرح ملی تفسیر کوتاه و مسابقه برخط جزء ۵ و ۶ قرآن کریم ویژه اعضای کانون های مساجد کشور بود که از هفتم دی ماه سالجاری آغاز و ششم اسفند ماه خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان، کانون فرهنگی هنری اخلاص قائمشهر استان مازندران را مجری کشوری این طرح اعلام کرد و افزود: این طرح شامل 60 درس در خصوص تفسیر آیات جزء 5 و 6 قرآن کریم بود و هر جزء شامل 30 درس که محتوای آموزشی آن که شامل کتاب درسی و سؤالات و محتوای دیجیتالی از طریق سایت www.abrshafagh.com ارائه شد.

 

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان با اشاره به شرکت کنندگان در این طرح نیز گفت: یک هزار و 151 نفر از قرآن آموزان شرکت کننده در این طرح 10اسفند ماه سالجاری بصورت آنلاین در آزمون پایانی شرکت کردند.

 

گلباغی با بیان اینکه منتخبین دوره نیز 19 اسفند در گردهمایی فعالان مسجدی استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحدساری معرفی و تجلیل شدند، اضافه کرد: در این مراسم فوزیه پیری از استان کردستان جزء پنج نفر برتر آزمون نهایی اعلام شد.

 

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح خاطر نشان کرد: ارائه مفاهیم و نکات تفسیری جزء پنجم و ششم قرآن برای بهره مندی عموم، ایجاد فرهنگ توجه به ترجمه و مفاهیم قرآنی در کنار تلاوت قرآن کریم، آشنایی با معنی لغات و ترجمه آیات، ایجاد توانایی تطبیق آیات با ترجمه و معانی واژگان قرآنی و ایجاد فضای بهره مندی عمومی از ترجمه قرآن در مساجد از جمله اهداف اجرای طرح تفسیر کوتاه در استان های کشور است.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان خبرگزاری گام دوم انقلاب شبستان آزمون تفسیر سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن