Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با خادمان معظم شهدا و ایثارگران استان اردبیل با گرامیداشت سالروز ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا اظهار داشت: هیچ کشوری همانند ایران اسلامی ۴۰ سال تحریم‌های ظالمانه را نمی‌توانست تحمل و در برابر دشمنان ایستادگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که در داخل کشور نیز باید مقابله با تحریم مبنای کار قرار بگیرد بیان کرد: جلوگیری از قاچاق کالا و شفاف‌سازی در مجلس و به صورت قانونی اولویت اساسی است و در این زمینه باید مقابله با قاچاق کالا در کشور را برطرف کرده و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اقتدار و امنیت کشور مرهون خون پاک شهدای والامقام است و داشته‌هایمان را در سایه خون پاک شهدا به دست آورده‌ایم که به همین منظور باید خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان که، ولی نعمتان جامعه امروزی ما هستند گرامی داشته و برای خدمتگزاری آنان آماده باشیم.

عاملی تصریح کرد: تمامی ارائه خدمات به خانواده‌های معزز شهدا در برابر رشادت و فداکاری این بزرگواران همانند قطره در برابر دریاست چرا که تحمل مشکلات و سختی در زندگی روزمره آنان بسیار سخت بوده است.

وی بیان کرد: ملت ایران با تاسی از راه شهدای والامقام توانسته‌اند از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی عبور کنند و این یک دستاورد بزرگ است که باید قدر این داشته را بدانیم و در تمامی عرصه‌ها یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی بداریم.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: هزینه‌های زیادی برای انقلاب اسلامی پرداخته شده و دولتمردان باید مدیریت و توانمندی خود را در شرایط حساس جامعه نشان دهند و با شفاف‌سازی مشکلات کشور را از سر راه بردارند.

انتهای پیام/ح

اقتدار و امنیت کشور مرهون خون پاک شهدای والامقام است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل