Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:03:36 GMT

کولینا تایید کند دربی با VAR برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۷۶۹۹

کولینا تایید کند دربی با VAR برگزار می‌شود

مهدی تاج در سفر به زوریخ سوییس و در حاشیه نشست کمیته مسابقات فیفا با کولینا رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال جهانی دیدار کرد و از او برای تماشای دربی دعوت بعمل آورد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج در این دیدار خواستار کمک فیفا به فدراسیون فوتبال در خصوص راه اندازی سیستم کمک داور ویدئویی شد و کولینا با اشاره به عملکرد خوب علیرضا فغانی در جام جهانی 2018 از این پیشنهاد استقبال کرد و برنامه سفر به تهران برای تماشای دربی را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همه تلاش فدراسیون فوتبال بر این است کولینا را یک یا دور روز جلوتر از زمان برگزاری دربی به تهران دعوت کند تا رییس کمیته داوران فیفا سیستم کمک داور ویدئویی ایرانی تایید و مجوز استفاده از آن در بازی دربی را صادر کند.

 

نکته امیدوار کننده دراین بین اظهارات علیرضا فغانی است. او در این باره می گوید: از نظر تجهیزات مشکلی برای استفاده از VAR نداریم. کولینا هم به تهران می‌آید تا تجهیزات را تایید کند که این کار را هم انجام می‌دهد. ما قبلا دوبار این تجهیزات را تست کردیم و ایرادات هم برطرف شده است. فکر می‌کنم در شرایطی هستیم که از کمک داور ویدئویی در دربی تهران استفاده کنیم.

کولینا(ایتالیا) داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن حسن زاده عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد، از استقبال خوب مردم نسبت به برگزاری این اردوها خبر داد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا مدتی در برگزاری اردوی راهیان نور وقفه ایجاد شده بود که خوشبختانه پس از پایان همه گیری، شاهد برگزاری این اردوها هستیم.

حسن زاده گفت: راهیان نور در سال گذشته در حوزه غرب، جنوب غرب و راهیان پیشرفت برگزار و طی آن ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف از جمله اهالی محلات و دانش آموزان در این اردو شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6091457

دیگر خبرها

  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی