Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@10:13:40 GMT

ضبط محموله 700 میلیونی کالای قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۸۰۰۳

ضبط محموله 700 میلیونی کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف کالای قاچاق شامل لوازم خانگی به ارزش 700 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. کالای قاچاق

سرهنگ "حسین براری" فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: این مقدار کالای قاچاق با تلاش ماموران انتظامی شهر‌های کرمانشاه و ماهیدشت طی 2 عملیات جداگانه کشف شد.
وی افزود: در ماموریت نخست، ماموران انتظامی کرمانشاه پس از انکه به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف ان شده و بازرسی‌های لازم را صورت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی انتظامی کرمانشاه


سرهنگ براری گفت: در این بازرسی، 12 دستگاه تلویزیون (ال‌ای دی) که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ارزش 560 میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

بارزسی کالا


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ماموریت دوم نیز ماموران پاسگاه ماهیدشت حین گشتزنی یک دستگاه خودروی وانت را که با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت بود، متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی از این خودرو، 2 دستگاه ماشین لباشویی و 2 دستگاه کولر گازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان 140 میلیون ریال ارزش آن هاست، کشف شد.
سرهنگ براری در پایان از دستگیری رانندگان این خودرو‌ها و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد./آریا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار محمد‌رضا هاشمی‌فر در این خصوص گفت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف 10 تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 200 میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان