Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:06:08 GMT

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۸۳۹۰

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی طی حکمی علی رستمی مدیرکل سابق فرودگاه مهرآباد را به عنوان مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بخشی از حکم محمد اسلامی خطاب به رستمی آمده است؛

«... لازم است در طراحی و بازنگری سازمان و مدیریت اجرایی و فرآیندهای عملیاتی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بر اساس استانداردهای بین‌المللی اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ایمنی و استاندارد، الزامات غیر قابل شکست در عملیات هوانوردی است. از شما و هیات مدیره شرکت انتظار می‌رود بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده و چشم‌انداز در نظر گرفته شده برای شرکت شهر فرودگاهی، طی یک برنامه مشخص نسبت به ارتقای موقعیت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اقدام کنید.

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با محوریت توسعه لجستیک در پهنه‌های تعیین شده در طرح جامع، در هم افزایی با فرودگاه به منزله موتور محرکه اقتصادی منطقه عمل خواهد کرد،  لذا استقرار سیستمی مبتنی بر برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده لجستیک توسط مشاوران ایرانی و بین‌المللی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی منطقه آزاد و ویژه اقتصادی یکی از وظایف اصلی پیش رو خواهد بود. تدوین و نهایی سازی برنامه پنج ساله توسعه بر اساس مطالعات طرح جامع که پیش‌تر به تصویب وزارت راه و شهرسازی رسیده، جهت تایید و تصویب در مجمع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اولویت‌ها و اقدامات ضروری است.»

خدمات فرودگاه امام در نوروز گران نمی‌شود/ 90 درصد تجهیزات ترمینال سلام ایرانی استبرنامه‌ریزی برای افتتاح زودهنگام و ناقص ترمینال سلام

انتهای پیام/

 

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد