Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در دیدار عوامل اجرایی گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی به عنوان چهره سال فضای مجازی در استان اردبیل انتخاب شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل شامگاه دیروز در دیدار با عوامل اجرایی گردهمایی فعالان فضای مجازی و اولین جشنواره تولیدات تخصصی دیجیتال بسیج دراستان اردبیل اظهارداشت: امروز دشمنان در فضای مجازی به دنبال قوم گرایی و تفرقه افکنی در کشور هستند که باید در مقابله با این توطئه های دشمنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مقابله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید حسن عاملی با قدردانی از عوامل اجرایی اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج تصریح کرد: امروز نقش آفرینی بسیج در تمامی عرصه های بسیار ارزشمند و ستودنی است و امیدورایم در آینده شاهد فعالیت های چشمگیر و تأثیرگذار نیروهای انقلابی بسیج در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باشیم.

وی با اشاره به اینکه تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید بصورت منسجم و تخصصی افزایش یابد افزود: اگر ما نتوانیم با تولید محتوایی تخصصی فضای مجازی را پر کنیم، دشمنان با تولیدات شبهه افکنانه و تفرقه افکنان خود این فضا را پر خواهد کرد.

امام جمعه اردبیل گفت: تمامی فعالیت های ما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید از یک خروجی مهم و ویژه ای برخوردار باشد و برای رسیدن به این هدف مهم عزم جدی همه نیرو های انقلابی بسیج را در این فضای بحرانی امروز فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را می طلبد.

فعالان سایبری بسیج با روحیه انقلابی توطئه های دشمنان را درهم خواهد شکست

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: امروز فعالان سایبری بسیج با روحیه انقلابی تمامی توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهد.

قاسم محمدزاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهارداشت: فضای مجازی بسیج در سال 98 با برنامه ریزی های انجام شده، اجازه نخواهد داد فتنه آفرینان به دنبال آشوب و تفرقه افکنی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باشند.

وی با اشاره به اولین گردهمایی فعالان فضای مجازی اظهار کرد: این همایش تنها برای اعلام موجودیت این قشر انقلابی جوان در فضای مجازی بود

محمدزاده تصریح کرد: در سال 98 فعالان فضای مجازی بسیج بصورت تخصصی و با روحیه انقلابی آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمنان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: با ورود و فعالیت بسیج در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این فضا را از هرگونه تهدیدات دشمنان خنثی و یک فضای آرام و با امنیت برای جوانان نسل جدید جامعه کشور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایجاد خواهیم کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم