Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه از صدور رای پرونده موسوم به دکل نفتی خبر داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایسنا، این منبع آگاه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: رای پرونده دکل نفتی صادر شده است.

بر اساس این گزارش، علیزاده‌طباطبایی وکیل مدافع یکی از متهمان این پرونده 25 آذر ماه گفت: پس از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه، شعبه ۱۰۶۳ مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی، سوم دی ماه را برای رسیدگی به این پرونده تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده دکل نفتی ۵ متهم دارد، گفت که اتهام برخی از متهمان تحصیل مال نامشروع و برخی دیگر خیانت در امانت عنوان شده است.

علیزاده‌ طباطبایی یادآور شد که وکیل‌مدافع یکی از متهمان این پرونده است و موکلش واسطه خرید دکل بوده است.

خبرگزاری تسنیم هم نوشت: یک مسئول دادگستری استان تهران اظهار کرد: روز گذشته شعبه بدوی رسیدگی به پرونده دکل نفتی گمشده، رأی خود را صادر کرده است.

پرونده دکل نفتی 6 متهم دارد که سه متهم در دادگاه حضور دارند و سه متهم دیگر نیز در خارج از کشور به‌سر می‌برند که یکی از آنها مدیرعامل یک شرکت اردنی و دو تن دیگر، ایرانی هستند.

در این پرونده که پیشتر ارزش آن 78 میلیون دلار مطرح شده بود، علاوه بر دکل نفتی، موضوع یک شناور نیز مطرح است که ارزش مالی پرونده یاد شده را جمعاً به 121 میلیون دلار می‌رساند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرونده دکل نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل