Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سعید خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی ظرفیت خوبی برای هم اندیشی دستگاه‌ها است گفت: مدیران دستگاه‌ها باید اقدامات مربوط به خود را اطلاع رسانی کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر اطلاع رسانی خدمات دولت است و برای آرامش ذهنی و روانی مردم باید خدمات مطلوب است اطلاع رسانی شود .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: نیاز است مدیران دستگاه‌ها نظارت مستقیمی بر اطلاع رسانی خدمات مربوط به دستگاه خود داشته باشند .

وی با بیان اینکه استفاده از شیوه‌های نوین اطلاع رسانی باید در اولویت قرار گیرد افزود: اطلاع رسانی شماره تلفن‌های اضطرای، تعیین سخنگو برای ستاد سفر و اطلاع رسانی درست حوادث، برگزاری نشست‌های خبری و استفاده درست از اطلاع رسانی در فضای مجازی باید در ایام نوروز مد نظر قرار گیرد .

خجسته پور ادامه داد: میراث فرهنگی استان باید رصد درستی از ظرفیت ادارت برای اسکان مسافران در ایم نوروز داشته باشند تا در صورت لزوم مسافران در این مکان‌های اسکان داده شوند .

وی افزود: مشکلی از لحاظ کمبود کالا‌های اساسی در استان وجود ندارد و باید این موضوع برای آرامش روانی در استان به مردم اطلاع رسانی شود .

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه‌ی شورای اطلاع رسانی استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام