Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:18:40 GMT

هشدار پیامکی پلیس به فروشندگان مواد محترقه

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۸۹۸۶

هشدار پیامکی پلیس به فروشندگان مواد محترقه

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ درویشی گفت: نیروی انتظامی استان در دو ماه گذشته تولیدکنندگان و فروشندگان مواد محترقه را شناسایی کرده و با ارسال پیامک به آنان ، در خصوص فروش این مواد ، به ویژه به کودکان و نوجوانان، هشدار جدی داده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس همه اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در چهارشنبه آخر سال انجام داده است افزود: از ابتدای سال تا کنون 50 هزار مورد انواع مواد محترقه در استان کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس قم با بیان اینکه روند شناسایی تولید کنندگان و فروشندگان همچنان ادامه دارد  گفت : نیروی انتظامی علاوه بر این کار، از طریق رسانه ها و آموزش و پرورش، پیام های آگاه سازی ویژه نوجوانان منتشر کرده تا نسبت به خطرات و عواقب استفاده از مواد محترقه هوشیار باشند .

سرهنگ درویشی تصریح کرد : بیش از 50 نقطه آسب پذیر قم شناسایی شده تا در ایام چهارشنبه آخر سال با حضوری دائم و مستمر با افراد بزهکار یا نا آگاهی که با اعمال پرخطر قصد ایجاد نا امنی دارند بر خورد کند تا نظم و امنیت شهروندان به خطر نیافتد .

وی با بیان اینکه افرادی که در ارتباط با این موضوع دستگیر شوند تا 20 فروردین 98 در بازداشت پلیس خواهند بود افزود : خودروها  و موتورسیکلت هایی  که در ارتباط با این موضوع توقیف شوند نیز تا 20 فروردین در پارکینگ باقی خواهند ماند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش پیامک فرمانده انتظامی استان قم مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل