Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@07:09:13 GMT

70 درصد جامعه شهری کلاله دارای پرونده سلامت شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۹۲۸۹

70 درصد جامعه شهری کلاله دارای پرونده سلامت شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر مهیار کلوی روز دوشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی کلاله اعلام کرد: در سطح شهرستان کلاله برای 29 هزار و 508 نفر پرونده سلامت تشکیل شده است که 22 هزار و 200 نفر از آنان مربوط به جامعه شهری است.
وی به اقدامات انجام شده برای کنترل و درمان بیماری سل اشاره کرد و اظهار داشت: درسالجاری تعداد 27 بیمار مبتلا به سل در شهرستان شناسایی و تحت درمان قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فرماندار کلاله نیز به شرایط نامطلوب و غیربهداشتی کشتارگاه کلاله اشاره و تصریح کرد: بر اساس مصوبه کارگروه سلامت، شهرداری کلاله موظف است تا 15 اردیبهشت 98 نواقص و کمبودها موجود در کشتارگاه کلاله رارفع نماید.
محمد حمیدی تصریح کرد: با وجود تذکرات کتبی مرکزبهداشت و مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله، شهرداری به عنوان متولی کشتارگاه اقدامات مؤثری برای رفع نواقص آن انجام نداده است.
به گزارش ایرنا، فرماندار کلاله درجلسه آبان امسال کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان نیز با تاکید بر تسریع درساماندهی و فعالیت بهداشتی کشتارگاه دام این شهرستان و با استناد به گزارش های ارائه شده از سوی مدیران شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی، از شهرداری و سایر دستگاه های مرتبط خواسه بود نسبت به به ساماندهی این واحد که با بهداشت وسلامت مردم ارتباط دارد، اقدام نمایند.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و در کشتارگاه دام آن به طور متوسط روزانه 10 راس گاو و گوساله و 20 راس گوسفند ذبح می شود.
/1860/ 7478
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گلستان جامعه درمان درمان بیماری شبکه بهداشت و درمان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ طرح تولیدی خدماتی و تغییر کاربری در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطائی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در رابطه با جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیشنهاد طرح‌های تولیدی و صنعتی با نظر اعضا و در راسای توسعه اشتغال و رونق اقتصاد منطقه به تصویب رسید.

وی افزود: این طرح‌ها توسط فرمانداری و شهرداری‌های پیرانشهر، نقده، سردشت، خوی، چالدران، میاندوآب، بوکان، باروق، چایپاره و مهاباد و همچنین جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مطرح شدند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تمامی طرح‌های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی با نظر اعضا به تصویب رسید.

عطائی تصریح کرد: طرح های ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی در سرخانه، تولید تیرچه و بوک و قطعات بتنی، مجتمع خدمات رفاهی، تولید انواع شیشه های تزئینی، احداث سرخانه و بسته بندی میوه، گلخانه سبزی و صیفی، پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه ای، تولید کشمش و بسته بندی میوه خشک از جمله طرح های مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بودند.

وی بیان کرد: تصویب این طرح ها در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی گامی موثر در راستای توسعه بخش صنعت و عاملی برای ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه است.

کد خبر 750114

دیگر خبرها

  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری