Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:02:37 GMT

انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی در رشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۰۲۰۳

انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی در رشت برگزار شد

مراسم انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی گیلان با حضور مدیران آموزش و پرورش گیلان و ۷۵ نفر از اعضای دانش‌آموز منتخب استانی در رشت برگزار شد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم انتخابات هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی استان گیلان، صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش و 75 از اعضای دانش‌آموز منتخب استانی در رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش  گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه امروز یک نقطه عطف مهم در زندگی این دانش‌آموزان و جوانان است اظهار داشت: از همه همکاران و بزرگوارانی که زمینه، بستر حضور و فعالیت این دانش‌آموزان در فرآیند‌ها و عرصه‌های مختلف کلاس، مدرسه و جامعه فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

نادر جهان‌آرای با اشاره به اینکه همه مجموعه‌های شهری و روستایی در مناطق مختلف گیلان باید بتوانند زمینه و بستر رشد و موفقیت این دانش‌آموزان و جوانان را فراهم کنند گفت: این فعالیت‌ها افق‌های بزرگ و روشنی را در ذهن دانش‌آموزان ایجاد و فعال می‌کند.

گیلان|‌ در لایحه بودجه 98 تحول مثبتی در حوزه پرورشی ایجاد نشده استاستفاده غیرورزشی از فضاهای ورزشی آموزش‌وپرورش ممنوع شدمجلس برای بودجه سال آینده آموزش‌وپرورش چه کرد؟

وی به مجموع فعالیت‌های مجلس دانش‌آموزی استان گیلان اشاره کرد و افزود: در این راستا ایجاد افق‌های بزرگ و روشن در ذهن دانش‌آموزان موجب می‌شود تا آن‌ها بهتر بتوانند برای ساختن فرداهای بهتر برای این کشور و استان گیلان تلاش کرده و موفقیت‌های بزرگتری کسب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به دستاوردها و گذشته پرافتخار انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نتیجه‌ی تلاش‌های امروز، رقم‌زدن آینده‌ای بهتر برای کشور بوده و معتقدم که بانوان و جوانان باید در عرصه‌ها و جایگاه‌های مدیریتی استان حضور فعال داشته باشند.

جهان‌آرای با بیان اینکه استان گیلان دارای 13 نماینده در مجلس شورای اسلامی است که همگی آنان مرد هستند ابراز داشت: استان گیلان با توجه به جمعیت و وسعت کمتر نسبت استان مازندران، یک نماینده بیشتر از آن استان در مجلس دارد که نشان می‌دهد این استان ظرفیت‌های متعددی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: آینده ایران اسلامی با وجود سرمایه‌های گرانبهایی همچون جوانان فعال و تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف بهتر می‌شود و باید علاوه بر نشانه گرفتن فتح قله‌های معنوی دنیای دیگر، قله‌های دنیای مادی و معنوی را نیز فتح کنند.

سیدامیرحسین علوی با بیان اینکه بزرگان و جوانانی در 40 سال پیش در مسیر بزرگی گام برداشته و در راستای آن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید ابراز داشت: حفظ ارزش‌های انقلاب، تداوم آن مسیر و رسیدن به قله‌های بزرگ معنوی و مادی به دست جوانان فعال امروز عملیاتی می‌شود.

وی امروز را عصر انتقال تجربه به جوانان دانست و افزود: امروز بزرگان و پیشکسوتان ما تجربه‌ها و آموخته‌های خود را در اختیار جوانانی که پرچم‌دار فتح قله‌های مادی و معنوی این نظام هستند قرار می‌دهند و این انتقال تجربه‌ها، آینده این سرزمین را به خوبی رقم می‌زند.

به گزارش تسنیم در جریان این مراسم متن سوگند‌نامه‌ای توسط اعضای مجلس دانش‌آموزی استان گیلان در راستای حضور آگاهانه و فعالیت صادقانه خود در این مجلس به صورا دست جمعی قرائت شد.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم، با بیان اینکه خودشناسی و خودسازی مقوله مهم در انتقال دانش است افزود: معلمی که خود به مرحله خود سازی نرسیده باشد نمی‌تواند زمینه رشد دیگران را فراهم کند.

محمدحسین رمضانی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب و نظام در صدد هستند که فضای مطلوب مدرسه را از دانشَ آموزان بگیرند، افزود: موتور پیشرفت در کشور امید و اعتماد است که باید در مدارس به آن توجه شده و دانش آموزان در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گیرند. 

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ایران قوی به مدرسه قوی نیاز دارد، گفت: آموزش و پرورش برای رسیدن ایران به قله‌های پیروزی تلاش‌های لازم را در مدارس انجام خواهد داد.

حامد حبیب زاده ، رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان هم در این آئین گفت: شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا ۵۳۳ تیم با حضور ۲ هزار و ۶۶۵ دانش آموز برگزار شد که از این مجموع ۱۱ تیم به مرحله نهایی راه یافت.

وی افزود: در مرحله نهایی که در تهران برگزار شد ۵ تیم دانش آموزی گیلان مدال نقره و یک تیم مدال طلا را کسب کردند. 

رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان به برگزاری هفدهمین لیگ علمی بین المللی پایا اشاره کرد و گفت: در این مرحله که در نیمه دوم اردیبهشت در استان برگزار خواهد شد، تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز درقالب حدود ۸۰۰ تیم شرکت کردند.

در پایان این مراسم، از فعالان و مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند