Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اشرف بروجردی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ضمن تاکید بر اهمیت انتقال اسناد تاریخی خانواده ها به آرشیو ملی، اظهارداشت: این اسناد، سرمایه کشور محسوب می شوند و باید در فضایی امن و ایمن نگهداری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: سازمان اسناد و کتابخانه ملی در سال های اخیر گام های موثری در این راستا برداشته است و علما به ویژه امامان جمعه می توانند از تریبون نمازجمعه اهمیت این موضوع رو برای مردم تشریح کنند.
**امام جمعه شیراز: حفظ و حراست اسناد تاریخی امری واجب است
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در این دیدار گفت: در بسیاری از خانه های قدیمی، اسناد و کتاب های با ارزشی وجود دارد که می تواند سرمایه ملی باشد.
آیت الله لطف الله دژکام افزود: حفظ اسناد تاریخی برای ما امری واجب است و بنده به علما و بزرگان استان که چنین اسنادی را در اختیار دارند، به طور حضوری، همکاری با سازمان اسناد را توصیه خواهم کرد.
وی ابراز امیدواری کرد تا سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز کما فی السابق، به طور اخص در زمینه امور خدمتی مردم استان فارس را مورد حمایت و خدمت رسانی قرار دهد.
بروجردی در سفر به شیراز، همچنین با عنایت الله رحیمی استاندار فارس دیدار و گفت و گو کرد.
خبر دیگری نیز حاکی است، نشست فصلی مدیران سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور در آستانه81 سالگی با محوریت بهبود شاخص های عملکردی در مرکز اسناد شیراز برگزار شد.
در این نشست که به مدت دو روز با حضور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور برگزارشد، محورهای چون صرفه جویی و راهکارهای جدید درآمد، بررسی و بهبود شاخص های عملکرد، اعلام برنامه های استانها در سال آتی، گزارش تجربه های موفق و رونمایی از سامانه اوراق امحایی بررسی شد.
در بخش بررسی شاخص های عملکردی مدیریت های منطقه ای و استانی، درباره بهبود فضای کالبدی و مستندسازی املاک، منابع انسانی، مالی، پوشش واسپاری، ارزشیابی دستگاهها، تنظیم اسناد، اسناد اهدایی، پایش محیطی و برگزاری رویدادها به تعاطی و تبادل نظر پرداخته شد.
لزوم تصویب هرگونه تخریب و نوسازی توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع، اختصاص اعتبار و بودجه به منظور تهیه اقلام تبلیغاتی و برگزاری همایش و نمایشگاه در سطح استان ها، تهیه نرم افزار جامع بانک اطلاعات ارزشیابی اسناد، بازنگری در ساختار سازمانی مراکز استانی از دیگر عناوین مطروحه در این نشست ها بود که در سه نوبت برگزار شد.
همچنین در نشست فصلی مدیران سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، از غلامحسین نظامی و حجت الاسلام سید مهدی حسینی به عنوان مدیران کل اسناد و کتابخانه ملی به ترتیب در استان های بوشهر و قزوین تجلیل شد.
7375/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام جمعه خدمت رسانی درآمد روابط عمومی سازمان شاخص 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است