Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@01:32:54 GMT

پیام رضایی به قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۰۲۸۹

سرلشکر محسن رضایی، اعطای نشان ذوالفقار از سوی فرمانده معظم کل قوا به سردار قاسم سلیمانی را جلوه گر عنایت ویژه مقام عظمای ولایت به نقش آفرینان عرصه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی دانست و دوام توفیقات فرمانده پیروز سپاه قدس را از خداوند مسألت کرد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، متن پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم پیام تبریک سرلشکر محسن رضایی به سرلشکر قاسم سلیمانی

سردار سرافراز سپاه اسلام و یادگار پر افتخار دفاع مقدس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برادر ارجمندم سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی

اعطای نشان گرانقدر ذوالفقار از سوی فرمانده معظم کل قوا به جنابعالی را که نماد رشادت، ایثار و مجاهدت مستمر آن برادر عزیز است، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

تلاش‌های مخلصانه و فداکاری شما در طول دوران دفاع مقدس و تا به امروز در جبهه مقاومت، برگ‌های زرینی از تاریخ مشعشع زندگی شماست.

این نشان ارزشمند، بیش از هر چیز، جلوه گر عنایت ویژه مقام عظمای ولایت به نقش آفرینان عرصه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.

به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح، ضمن تقدیم سپاس به محضر فرمانده معظم کل قوا و تبریک این رخداد مبارک به جنابعالی، از درگاه حضرت حق، سرافرازی روزافزون و دوام توفیقاتتان را طلب می‌کنم.

برادرتان
سرلشکر پاسدار محسن رضایی

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک محسن رضایی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند؛ دست از حماقت بردارند.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با استفاده از هشتگ «حماقت در مقابل آزادی» و انتشار تصاویری از حمله نیروهای امنیتی به دانشگاهی در آمریکا، نوشت: «بحران ارزش های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از ‎غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است. به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟