Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@12:39:57 GMT

نصب هفت عدد سفره هفت‌سین در میادین و پارک‌های سنندج

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۰۴۶۹

نصب هفت عدد سفره هفت‌سین در میادین و پارک‌های سنندج

حشمت‌اله صیدی، شهردار سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سال نو یکی از برنامه‌های شهرداری برای زیبایی سطح شهر و استقبال از مهمانان نوروزی نصب المان‌های موضوعی است.
وی افزود : هرساله در آستانه سال نو به منظور تنوع‌بخشی بصری در ارتقای سیما و منظر شهری، ایجاد شور و نشاط بین شهروندان و مسافران نوروزی المان‌هایی در سطح شهر طراحی و نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار سنندج از طراحی 12 المان گرافیکی حجمی و ساخت 7 عدد سفره هفت سین خبر داد و گفت: این المان‌ها در میادین اصلی و پارک‌های سطح شهر نصب خواهد شد.
صیدی بیان کرد: المان کاج های نوری و گلدان‌های سنگی بسیار زیبایی ساخته شده که در پارک‌ها و معابر اصلی نصب می‌شود.
وی عنوان کرد: امسال علاوه بر نصب المان در میادین و پارک‌های سطح شهر در نواحی منفصل شهری نیز المان‌های نوروزی نصب و جانمایی شود.
شهردار سنندج با بیان اینکه از هفته آینده المان‌های تولید شده در میادین، معابر اصلی و پارک‌ها و بوستان‌ها نصب می‌شود، یادآور شد: امیدواریم با نصب این المان‌ها بتوانیم فضای شهر را آماده استقبال از نوروز کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی هفت سین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کاشفی در جریان بازدید از عملیات جانمایی، اجرا و نصب پایه‌های روشنایی اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از مثلثی‌ها و میادین شهر پس از احداث تاکنون از روشنایی مطلوب برخوردار نبود، ارتقای سیستم روشنایی در دستور کار ویژه سازمان قرار گرفت.     وی ادامه داد: از این رو مبحث نور در زیبایی شهر یزد با هدف رعایت الگوی مصرف انرژی و حفظ منابع ملی با تاکید بر زیبایی و روشنایی مورد توجه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد قرار گرفت.     سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد تأمین روشنایی با توجه به کاهش هزینه‌ها و ارتقای امنیت محیطی را مورد تاکید قرار داد و افزود: در اجرای طرح اصلاح و ارتقای روشنایی شهر رعایت ارتفاع پایه‌های چراغ روشنایی، فاصله‌های پایه‌های روشنایی و محاسبه شدت روشنایی در میادین و مثلثی‌ها با توجه به نوع معبر و عناصر حاشیه‌ای آن متفاوت ارزیابی شده است.

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • یک حقوقدان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود