Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- دادستان شهرستان پردیس گفت: سهل انگاری برخی از روسای ادارات در ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان کاملا محرز است و بر اساس قانون تعزیرات با آنها برخورد می شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا علیرضا آقاجری در حاشیه نشست ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از روند عملکرد مسئولین ادارات راضی نیستم وتذکرات لازم را به آنها دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال 97 با دو نفر از مسئولین در همین خصوص برخورد قانونی شده است.
دادستان شهرستان پردیس با اشاره به راهکارهای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز خاطر نشان کرد: برقراری گشت های مشترک بازرسی مستمر و موثر و استفاده از افراد سالم به منظور عدم تبانی با متخلفئن، راهکارهایی برای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان است.
آقاجری گفت: وظیفه من به عنوان دادستان مطالبه گری بیشتر به منظور کاهش آمار تخلفات در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان و قطعا به این وظیفه عمل می کنم.
وی گفت: میزان تخلفات در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز ، امسال نسبت به سالهای گذشته کمتر شده است و با عزم جدی همه مسئولین شهرستان این مشکل مرتفع خواهد شد.
دادستان شهرستان پردیس با اشاره به گلایه برخی از مسئولین از کندی روند رسیدگی به پرونده ها اظهار داشت: پرونده های حقوقی زمان بر هستند، مسئولین شهرستان تخلفات مربوط به ساخت و ساز غیر مجاز را در ابتدای کار نزد من بیاورند، تا متخلفان فرصتی برای ادامه کار پیدا نکنند.
آقاجری با اشاره به مشکلات برخی از ادارات اظهار داشت: اداره مسکن و شهر سازی، اداره راه و شهرسازی و اداره منابع طبیعی در اجرای احکام تعلل نداشته باشند.
وی گفت: همه ما باید مسئولیت پذیر باشیم، هزینه و مسئولیت هر تخریب بر عهده مسئولان است.
دادستان شهرستان پردیس گفت: هر گونه تصرفی در ایام نوروز صورت بگیرد ما به سراغ متصرف نمی رویم و با مسئولین به دلیل سهل انگاری بر اساس ماده 598 برخورد می شود.
آقاجری ضمن تقدیر از عملکرد سازمان آب تهران اظهار داشت: مسئولین این اداره عملکرد بسیار خوبی دارد و در هر زمینه که تصرفی اتفاق بیفتد بدون اغماض ورود می کنند.
شهرستان پردیس با جمعیت 250 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ساخت و ساز غيرمجاز شهرستان پرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار