Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:34:37 GMT

دوربین های ثبت تخلف در خوزستان دوبرابر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۱۰۸۳

دوربین های ثبت تخلف در خوزستان دوبرابر شدند

غلامعباس بهرامی دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باهدف نظارت و کنترل تردد خودروها و ارتقاء سطح ایمنی مسیرها ی پرتردد، تعداد دوربین های کنترل سرعت در محورهای پرتردد اهواز- شوش - اندیمشک و آزاد راه اهواز- سربندر از 12دستگاه در سال 96 به 23 دستگاه در سال جاری افزایش یافت.
بهرامی نیا با بیان اینکه محور اهواز- شوش جزو یکی از پر ترددترین محورهای استان خوزستان است، اظهار داشت : 20دستگاه سامانه کنترل سرعت در این محور و در محورهای اهواز - دهدز، اهواز- اندیمشک ، اهواز – سربندر در حال بهره برداری است و 50 دستگاه نیز در مرحله انعقاد قرار داد است که به زودی در محور های اهواز- آبادان، اهواز - اندیمشک ، اهواز - سوسنگرد ، ماهشهر- هندیجان- دیلم و ملاثانی - مسجدسلیمان عملیاتی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: تعداد دوربین های نظارت تصویری از 34 دستگاه در سال 96 به 45 دستگاه در سال جاری افزایش داشته که رشد 32 درصدی را نشان می دهد.
بهرامی نیا اعلام کرد : در 11 ماه سال جاری تعداد 200 هزار تردد در محورهای استان ثبت شده است که از این تعداد 160 هزار تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 40 هزار تردد مربوط به خوردوهای سبک ثبت شده است و نیز محورهای بندر امام به ماهشهر و اهواز به شوش از پرترددترین محورهای استان محسوب می شوند.
وی در ادامه افزود: بیشترین درصد تخلفات بر اثر سرعت غیرمجاز به ترتیب در مسیرهای شادگان - دارخوین ، اهواز - بندرامام (ره) و اهواز آبادان رخ داده است.
به گزارش ایرنا خوزستان 18 هزار کیلومتر جاده و 56 محور ارتباطی اصلی و فرعی وجود دارد و کمتر از یک هزار کیلومتر بزرگراه و آزادراه در این استان وجود دارد و بیشتر جاده ها دوطرفه است.
7165/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آزاد راه استان خوزستان بزرگراه دوربین وسایل نقلیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج -چالوس مسدود شد

 

به گزارش تابناک، علی زندی فر گفت: به علت ادامه عملیات نصب توری بر روی سنگ، محور کرج چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.
زندی فر بیان کرد: بر همین اساس تردد از ابتدای میدان امیرکبیر تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.


مدیر کل راهداری البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران