Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:21:20 GMT

خط پروازی ساری - تبریز در فرودگاه دشت ناز دایر می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۱۱۷۵

خط پروازی ساری - تبریز در فرودگاه دشت ناز دایر می شود

سعدالله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی، فرودگاه‌های مازندران اقدامات لازم را در جهت ارائه تسهیلات و خدمات پروازی و فرودگاهی به مسافران و گردشگران نوروزی را آغاز کرده است و به منظور آماده سازی محیطی و استقبال از پروازها و مسافران نوروزی، پروژه‌های بهسازی و محوطه نوسازی و مبادی ورودی به ترمینال‌ها، اصلاح مسیر و زیباسازی محوطه و مسیرهای دسترسی آغاز شده و انشاللّه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه با آغاز سال نو در ترمینال‌های فرودگاه‌های سه گانه استان (ساری - نوشهر - رامسر) سفره هفت سین با ذائقه و رسوم ایرانی و باستانی گسترده خواهد شد و همزمان با ورود اولین مسافران سال نو آئین سنتی سرنانوازی و استقبال از مسافران اجرا می‌شود افزود: پروژه‌های عمرانی و بهسازی حداکثر تا ۲۸ اسفندماه ۹۷ به اتمام خواهد رسید و کارهای باقی مانده نیز برای امکان سرویس مطلوب به مردم متوقف خواهیم ساخت.

وطنخواه همچنین به افزایش پروازها در مسیرهای نوشهر - تهران، نوشهر -مشهد و شیراز - نوشهر توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آسمان از فرودگاه نوشهر و همه روزه رامسر - تهران توسط شرکت هواپیمایی آسمان و ایران ایر اشاره کرد و گفت: برای اولین بار از ۱۱ فروردین ماه ۹۸ پرواز در مسیر ساری - تبریز و بالعکس نیز چهارشنبه‌های هر هفته راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: هواپیمایی بومی وارش هم روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته مسیر ساری - کیش را به مسیرهای پروازی خود اضافه کرد. مهندس وطن خواه افزود: به منظور ایجاد نشاط و روحیه مسافران اجرای المانهایی با چشم اندازهای بهار و نوروز در محوطه اجرا می‌شود و تمامی جداول رنگ آمیزی می‌شود و ورودی ترمینال‌ها گل آرایی و به سبزه آراسته می‌شود.

کد خبر 4565361

منبع: مهر

کلیدواژه: ساری گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی