Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:56:40 GMT

مستند عابدان کهنز منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۱۴۸۹

مستند عابدان کهنز منتشر شد

عرضه اینترنتی مستند «عابدان کهنز» شروع شد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، عرضه اینترنتی مستند سینمایی «عابدان کهنز» شروع شد. این مستند در جریان اکران‌های مردمی خود در نقاط مختلف کشور، بیش از 40 میلیون تومان فروش داشته است.

عابدان کهنز روایت تربیت، شکوفایی و بالندگی نوجوانان مسجد امیرالمومنین (ع) کُهَنز شهریار است که در وقایع مهم انقلاب اسلامی از جمله فتنه سال 1388 و فتنه تروریست‌های تکفیری در سوریه حضوری فعال داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند به کارگردانی مجید رستگار و تهیه‌کنندگی امیر مهریزدان در مدرسه مستند عمار تولید شده است.

مستند «تهران دمشق» منتشر شد +فیلم

 

این مستند در طی هشت هفته اکران مردمی، تاکنون در بیش از 110 نقطه کشور از جمله بندر لنگه، دهلران، رامهرمز، نهاوند، ساری، مشهد، فراشبند، آبادان، اسلامشهر، شهربابک، کاشان، برازجان، نهبندان، اراک، شاهرود، سبزوار، کرمانشاه، مهریز و همچنین دانشگاه‌ها و مراکز علمی مانند دانشگاه علم و صنعت تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانشگاه الزهرا، دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاه علمی کاربردی اصفهان، دانشگاه فرهنگیان شیراز و… اکران داشته است و حدود 14 هزار نفر به تماشای آن نشستند.

علاقه‌مندان برای تهیه مستند عابدان کهنز می‌توانند به سایت‌های فروش فیلم، مستند و عماریار  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1013149/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جشنواره فیلم عمار مستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره فیلم عمار مستند جشنواره فیلم عمار مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد

ایسنا/قم فصلنامه بین المللی علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم در فهرست نشریات پایگاه استنادی اسکوپوس قرار گرفت.

مجله بین المللی ریاضیات و علوم محاسباتی(MCS) مجله‌ای با دسترسی آزاد است که هدف آن ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه‌های ریاضیات و علوم محاسباتی است.

این نشریه قبلاً در پایگاه‌های استنادی DOAJ و همچنین ISC و فهرست نشریات علمی وزارت علوم نمایه شده و دارای گروه دبیران بین المللی است.

این فصلنامه مقالات حوزه‌های علوم ریاضی و محاسباتی، ریاضی فیزیک، شیمی محاسباتی و مکانیک را پس از داوری و پذیرش، منتشر می‌کند.

مجله ریاضیات و علوم محاسباتی توسط دانشگاه صنعتی قم منتشر می‌شود. سردبیر این نشریه حسین جعفری، مدیر مسئول؛ محمد هادی مشکات السادات، دبیر تخصصی؛ مهدی سلیمانی و مدیر اجرایی؛ سید محمدعلی آل عمرانی نژاد است.

به گزارش ایسنا، همه مجلات پایگاه استنادی اسکوپوس در زمره مجلات پذیرش مقاله با داوری بوده و در چهار رشته علمی اصلی، علوم زیستی، علوم اجتماعی، علوم فیزیکی و علوم بهداشتی دسته بندی می‌شوند. این فهرست به صورت سالانه در آغاز سال نو میلادی منتشر می‌شود. کیفیت همه مجلات موجود در پایگاه داده اسکوپوس هر ساله با استفاده از شاخص‌هایی مانند SJR و h-index مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ این بررسی توسط بنیاد سایمگو منتشر می‌شود. 

نکته قابل تأمل این است که نمایه شدن مجله دانشگاه صنعتی قم در این پایگاه معتبر استنادی، باعث برندسازی بیش از پیش نام دانشگاه صنعتی قم و انتشارات این دانشگاه در سطح بین الملل می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار