Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@15:20:40 GMT

فاینکس ۲۰۱۹؛ نمایش یکپارچگی و همسویی نهادهای مالی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۱۵۱۵

فاینکس ۲۰۱۹؛ نمایش یکپارچگی و همسویی نهادهای مالی

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه، ولی نادی‌قمی، درباره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه امکانی ویژه برای بیان آخرین دستاوردهای بخش مالی اقتصاد و به نمایش گذاشتن یکپارچگی و همسویی نهادهای مالی در جهت ارایه خدمات به بخش واقعی اقتصاد و پیشرفته کردن اقتصاد کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد ایران در این حوزه های سه گانه با حضور شرکت های توانمند داخلی و خارجی به ویژه استارتاپ ها برپا می‌ شود، افزود: فاینکس ۲۰۱۹ فرصتی است تا هم خدمات فعلی این شرکت ها در معرض دید عموم قرار گیرد و هم نوآوری‌های آتی معرفی شود.

مدیرعامل تامین سرمایه نوین ادامه داد: نگاهی به عملکرد برگزار کنندگان این نمایشگاه نشان می‌دهد ، تجربه و پشتوانه بیش از ۱۰ سال برگزاری، امروز این رویداد را به عنوان مهمترین رویداد مالی کشور در قله نگاه فعالان این بازارهای سه‌گانه در سطح منطقه نشانده و به همین خاطر طبیعی است که مشارکت فعال کارشناسان و متخصصان بازار مالی را به همراه داشته باشد.

نادی قمی، الگوبرداری از شرکت‌های موفق خارجی و تسهیل ارتباطات بین‌المللی در صورت امکان، ارتقای سواد مالی، افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی و آموزش و فرهنگ‌سازی از طریق برپایی غرفه‌های تخصصی و کارگاه های آموزشی را از جمله اهدافی دانست که همواره در دستور کار نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بوده و امسال نیز انتظار می‌رود با قوت بیشتر دنبال شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) از دوم تا پنجم اردیبهشت ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. شرکت‌های علاقه‌مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می‌توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانیhttp://iranfinex.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سیاست و اقتصاد فاینکس نهادهای مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید پاداش، معاون هماهنگی و نظارت و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور، در نشست شورای راهبری بهبود محیط کسب‌وکار با موضوع بررسی راهکارهای تحقق شعار سال، با بیان اینکه هنوز مفهوم مشارکت مردم کاملاً روشن نیست، اظهار کرد: در دولت روش‌های متعارف مشارکت، همان روش‌های مشخص شده در قانون بودجه تعیین شده است. درباره حوزه‌ای که بخش خصوصی می‌تواند مشارکت کند نیز فعلاً جمع‌بندی ما خدمات فنی و مهندسی است. از اتاق ایران می‌خواهیم برای تعیین شاخص‌ها و حوزه‌های مشارکت مردم کمک کند.

وی افزود: بسته دولت برای اجرای شعار سال، بر مبنای دو محور اصلی تأمین مالی و بهبود فضای کسب‌وکار در دست تدوین است.

پاداش با اشاره به اینکه اقداماتی در رابطه با بهبود تأمین مالی غیربانکی در دست اجراست، گفت: سال گذشته حدود ۸۰۰ هزار میلیارد تومان تأمین مالی بنگاه‌ها از طریق بازار سرمایه انجام شده است؛ اما کافی نیست و باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در خوش‌بینانه‌ترین حالت تأمین مالی از طریق بازار سرمایه کمتر از ۷ درصد است، افزود: با دستور معاون اول رئیس‌جمهور، کارگروه تأمین مالی برای جهش تولید تشکیل شده است. اولویت روش‌های تأمین مالی در این کارگروه به ترتیب بازار سرمایه، فاینانس و از محل افزایش بخش جدید منابع در نظام بانکی است.

پاداش با تأکید بر اینکه باید نابرابری در دسترسی بنگاه‌ها به منابع از بین برود، ادامه داد: در این راستا قرار است، بخش عمده تسهیلات به بخش خصوصی و بر اساس اولویت‌بندی وزارت صمت تخصیص داده شود. بسته تأمین مالی بخش خصوصی در سراسر کشور آماده شده و این مبنایی برای حل نابرابری تأمین مالی میان بخش خصوصی و دولتی است.

وی اظهار کرد: با ایجاد کارگروه تأمین مالی با دو محور اصلی رفع نابرابری در دسترسی بخش خصوصی به منابع و تنوع ابزارهای تأمین مالی تلاش می‌کنیم مشکل تأمین مالی را حل کنیم.

معاون هماهنگی و نظارت و زیر بنایی معاون اول رئیس‌جمهور، با طرح پیشنهاد تشکیل کارگروه واکنش سریع با اتاق ایران، گفت: برای افزایش تعامل با اتاق ایران یک نماینده از سوی این معاونت به شورای راهبری معرفی خواهد شد.

کد خبر 6098299 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟