Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در نشست شورای معاونان این مرکز با اشاره به اهمیت بیانات مقام معظم رهبری گفت: ما در رسانه وظیفه داریم با برنامه ریزی مناسب تبیین هنرمندانه و خلاقانه بیانیه گام دوم را تا بدست آمدن یک نتیجه مطلوب در دستور کار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴ حوزه پیام رسانه وظیفه دارند برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه کنند افزود: مناسب با سرفصل‌ های این بیانیه راهبردی با دعوت از کارشناسان خبره ضروری است نسبت به ارائه راهکار‌های عملی و اجرایی در برنامه‌های مختلف به ویژه برنامه‌های گفتگو محور اقدام رسانه‌ای انجام شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس تصریح کرد: تولید برنامه‌های جذاب در قالب‌ های متنوع از جمله مستند ترکیبی، پرسش و پاسخ با محوریت بررسی ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در دستور کار قرار دارد.

سهرابی با اشاره به موفقیت تولیدات رسانه‌ای مربوط به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رادیو، تلویزیون، خبر، فضای مجازی، موسیقی و پژوهش ادامه داد: شیوه موفق اتخاذ شده این بار با موضوع گام دوم ادامه می‌یابد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس ظرفیت‌های انقلابی موجود در رسانه را مناسب برای تبدیل بیانیه گام دوم به گفتمان غالب در جامعه دانست و اضافه کرد: از همکاران در بخش‌های مختلف رسانه استانی درخواست می‌شود تمام تلاش خود را برای تبلیغ و تبیین بیانیه گام دوم به کار گیرند.

انتهای پیام/ت

افتتاح ستاد اجرایی بیانیه گام دوم در صدا و سیمای مرکز فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت