Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:09:42 GMT

۲ مجموعه ورزشی پیشوا با۱۲ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۱۷۰۴

۲ مجموعه ورزشی پیشوا با۱۲ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه آئین افتتاح ۲ مجموعه ورزشی با حضور محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، حسین عباسی فرماندار، شیرزاد یعقوبی معاون برنامه ریزی و اداری مالی وی، طاهری رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان و ورزشکاران پیشوا با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، باشگاه ورزشی در فضایی به مساحت ۲۹۵ و زیربنای ۲۸۷ مترمربع احداث شده است و اعتبار ساخت این پروژه حدود ۷۵۰ میلیون تومان و تحت مدیریت بخش خصوصی است و این باشگاه دارای تجهیزات استاندارد و به روز بوده و در ۴ رشته ورزشی شامل دفاع شخصی، بوکس، بدنسازی و پاور لیفتینگ فعال است.

همچنین گفتنی است باشگاه دیگری در زیربنای ۵۰۰ مترمربع ساخته شده است و این باشگاه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با مدیریت بخش خصوصی احداث شده و در زمینه بدنسازی و پرورش اندام به فعالیت می‌پردازد.

کد خبر 4565399

منبع: مهر

کلیدواژه: پیشوا مراسم افتتاحیه استانداری تهران گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد

ب‌ه گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان پیشوا برگزار شد.‌

بر اساس این گزارش مراسم باشکوه عزاداری سالروز شهادت صادق آل محمد (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسینی و مداحی کربلایی حسن حامدی و با حضور حجت الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه و سرگرد علیدوستی جانشین فرمانده سپاه و مردم مؤمن و دوستدار اهل بیت (ع) و هیأت‌های مذهبی شهرستان پیشوا در مصلی حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد.

کد خبر 6096500

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج