Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@05:31:23 GMT

60 درصد بودجه آبسرد دماوند افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۱۸۱۳

60 درصد بودجه آبسرد دماوند افزایش یافت

محمد رفیعی طباطبایی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سال گذشته 16 میلیارد و 90 میلیون تومان بودجه شهرداری آبسرد به تصویب رسید که با توجه به درآمد 25 میلیارد تومانی این نهاد شهری، شاهد افزایش 9 میلیارد تومانی بودجه هستیم.
وی با بیان اینکه بخش عمده ایی از بودجه سال 98 شهرداری به اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافته است، ادامه داد: امسال با توجه به درآمد شهرداری توانستیم تا حدقابل قبولی از بدهی های این نهاد شهری را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدیر شهری با اشاره به اجرای پروژه های قابل توجه در سال 97، گفت: از جمله اقدامات ارزشمند و قابل توجه در بخش خدمات رسانی به شهروندان آبسردی، توسعه فعالیت فرهنگسرای این شهر است که توانستیم کلاس های متعددی را فعال و جوانان و نوجوانان شهر را در این زمینه حمایت کنیم.
رفیعی طباطبائی تصریح کرد: تکمیل پروژه نهر شمالی بلوار آیت الله خامنه ای، محوطه سازی امامزاده قاسم(ع)، محوطه سازی مجموعه استخر این شهر، تکمیل بوستان بزرگ غدیر، ایجاد مهدکودک در شهر، راه اندازی ساختمان جدید شبکه بهداشت و ... از جمله این اقدامات بود.
این مقام مسئول همچنین در خصوص مرکز جامع سلامت شهر آبسرد نیز افزود: طی برگزاری جلسات متعدد با نهادهای مربوطه، نتیجه بر این شد که با توجه به جمعیت کم شهر آبسرد امکان توسعه این مرکز به بیمارستان وجود ندارد و مرکز جامع سلامت توانایی پاسخگویی 95 درصد نیاز مردم را خواهد داشت.
وی ادامه داد: اما اگر سیاست دانشگاه شهید بهشتی این باشد که فقط به صورت یک درمانگاه باقی بماند، مورد قبول مسئولان این شهر نبوده چرا که این مرکز از 50 سال پیش اینگونه است و قطعا مطالبات مردمی موجب پیگری شهرداری شده و نیازمند افزایش تجهیزات و امکانات خواهد بود.

**آمادگی شهرداری آبسرد جهت استقبال از سال نو
شهردار آبسرد در ادامه در خصوص اقدامات این نهاد شهری در آستانه سال نو، گفت: جهت اسکان مسافران در ایام نوروز، فرهنگسرا این شهر تجهیز و امکان اسکان 10 خانواده را دارد.
وی افزود: مهمانسرای شهرداری، مساجد و حسینیه های شهر نیز به عنوان محل های اسکان اضطراری در نظر گرفته شده و با توجه به سنوات گذشته این میزان کفایت می کند.
این مقام مسئول با اشاره به خدمات زیر بنایی صورت گرفته در شهر آبسرد، ادامه داد: رفت و روب، بهسازی معابر، آذین بندی، کاشت گل و تهیه نقشه راهنمای مسافر از جمله اقداماتی است که به مناسبت این ایام صورت گرفت.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آیت الله خامنه ای بیمارستان جوانان و نوجوانان درآمد دماوند 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان گفت: سال جاری از محل تسهیلات پست بانک توانستیم ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به امور روستایی اختصاص دهیم که استان اصفهان توانست ۱,۰۰۰ میلیارد تومان یعنی ۴۰ درصد این اعتبار را طی سه مرحله در اختیار گیرد و این برای ما یک دستاورد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید جوهری امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش رؤسای شوراهای استان اصفهان با اشاره به مشکلات زیرساختی دفتر امور روستایی اظهار کرد: سال جاری از محل تسهیلات پست بانک توانستیم ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به امور روستایی اختصاص دهیم که استان اصفهان توانست ۱,۰۰۰ میلیارد تومان یعنی ۴۰ درصد این اعتبار را طی سه مرحله در اختیار بگیرد و این برای ما یک دستاورد بود.

وی افزود: با این اعتبار می‌توان طبق مصوبه ۳۱۳ ماشین‌آلات کشاورزی و عمرانی و خدماتی خریداری کرد؛ حدود ۱۳۰ ماشین‌آلات خریداری شده است که سال گذشته تعدادی از آن‌ها به‌کار گرفته شد و بنا داریم سال جاری نیز تعداد دیگری را افتتاح کنیم، همچنین با پیگیری شوراهای شهرستان‌ها در اختیار شرکت تعاونی شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان تاکید کرد: سال جاری در مصوبه برای منطقه پشتکوه سه ظرفیت خرید با سود ۸ درصد در نظر گرفتیم، اما مسئولان آن بخش گفتند که ما به آن نیاز نداریم، با این حال چادگان در سال گذشته ۷ دستگاه ماشین کشاورزی خریداری کرد، بنابراین شهرستان‌ها نمی‌توانند ادعا کنند که چیزی به آنها اختصاص داده نشده است.

وی ادامه داد: در حالی که کل کشور علیه اعتبار دریافتی اصفهان موضع گرفتند، اما شهرستان‌های این استان از ظرفیت به‌وجود آمده استفاده نمی‌کنند.

جوهری گفت: آموزش شوراها را در دستور کار داریم، این در شرایطی است که در سنوات قبل بودجه برای این کار نبود.

وی در رابطه با بحث اعتبارات ارزش افزوده، تصریح کرد: در سال گذشته ۸ هزار میلیارد اعتبار واریزی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل ارزش افزوده انجام شد که به‌واسطه قانون ۳۰ درصد افزایش یافته است و امسال به جای اینکه زیاد شود کاهش یافته است، از طرفی تورم مزید بر علت شده است؛ در سال ۱۴۰۲ این میزان به دلیل برداشت اعتباراتی که دولت برای هدفمندی یارانه‌ها برداشت کرده کاهش یافت و باید پیگیری شود در عین حال محدودیت‌های دولت را هم درک می‌کنیم.

کد خبر 750044

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳