Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- دادستان پردیس گفت: سهل انگاری برخی از روسای ادارات در ساخت و سازهای غیرمجاز این شهرستان کاملا محرز است و بر اساس قانون تعزیرات با آنان برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا آقاجری روز دوشنبه در حاشیه نشست ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از روند عملکرد برخی مسئولان ادارات در این زمینه راضی نیستم وتذکرات لازم را به آنان دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال 97 با دو نفر از مسئولان در همین خصوص برخورد قانونی شده است.
دادستان شهرستان پردیس با اشاره به راهکارهای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز خاطر نشان کرد: برقراری گشت های مشترک بازرسی مستمر، موثر و استفاده از افراد سالم به منظور جلوگیری از تبانی با متخلفان، راهکارهایی برای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان است.
آقاجری گفت: وظیفه من به عنوان دادستان مطالبه گری بیشتر به منظور کاهش آمار تخلفات در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان است و به طور قطع به این وظیفه عمل می کنم.
وی در عین حال افزود: میزان تخلفات در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز امسال نسبت به سال های گذشته کمتر شده است و با عزم جدی همه مسئولان شهرستان این مشکل مرتفع خواهد شد.
دادستان شهرستان پردیس با اشاره به گلایه برخی از مسئولان از کندی روند رسیدگی به پرونده ها اظهار داشت: پرونده های حقوقی زمان بر هستند، مسئولان شهرستان تخلفات مربوط به ساخت و ساز غیر مجاز را در ابتدای کار نزد من بیاورند، تا متخلفان فرصتی برای ادامه کار پیدا نکنند.
آقاجری با اشاره به مشکلات برخی از ادارات اظهار داشت: اداره های راه و شهرسازی و منابع طبیعی در اجرای احکام تعلل نداشته باشند.
وی گفت: همه ما باید مسئولیت پذیر باشیم و هزینه و مسئولیت هر تخریب بر عهده مسئولان است.
دادستان شهرستان پردیس گفت: هرگونه تصرف در ایام نوروز صورت بگیرد ما به سراغ متصرف نمی رویم و با مسئولان به دلیل سهل انگاری بر اساس ماده 598 برخورد می شود.
آقاجری ضمن تقدیر از عملکرد سازمان آب تهران اظهار داشت: مسئولان این اداره عملکرد بسیار خوبی دارند و در هر زمینه که تصرفی اتفاق بیفتد بدون اغماض ورود می کنند.
شهرستان پردیس با جمعیت 250 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ساخت و ساز غيرمجاز شهرستان پرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد