Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجبلو گفت: در هفته منابع طبیعی ۴ هزار مترمکعب سازه سنگی و ملاتی در رامیان به بهره‎برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یدالله رجبلو» امروز(دوشنبه 20 اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته منابع طبیعی امسال برنامه‎های متنوعی در نظر گرفتیم و حتی برخی از اقدامات ما به مناسبت هفته منابع طبیعی پیش از آغاز این هفته انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس منابع طبیعی  شهرستان رامیان ادامه داد: غرس نهال در بخش‎های مختلف شهرستان رامیان در این هفته شاهد بودیم و همچنین در بین مردم شهرستان رامیان چند هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر توزیع شده است.

 

رجبلو تاکید کرد: در حوزه آبخیزداری افتتاح پروژه‎های میکانیکی احداث سازه‎های سنگین و ملاتی و پروژه‌های بیولوژیک را شاهد بودیم و همچنین 32 هزار متر مکعب سازه‎های سنگی و ملاتی در رامیان تا کنون احداث شده که 4 هزار متر مکعب آن مربوط به امسال بوده است.

 

وی افزود: سازه‎های توری و سنگینی را در مساحت 21 هزار متر مکعب اجرایی شده که از این میزان بیش از یک هزار و 500 متر مکعب آن در امسال به بهره‎برداری رسیده است.

 

رئیس منابع طبیعی شهرستان رامیان یادآور شد: امسال یک میلیارد و 600 میلیون تومان پروژه آبخیزداری در سطح شهرستان مینودشت داشتیم و همچنین 50 هکتار جنگل‎کاری و 6 کیلومتر حصارکشی را در شهرستان انجام شده است.

 

رجبلو افزود: 300 هکتار نهال کاری غیر مثمر را در شهرستان رامیان داشتیم و همچنین 250 هکتار علوفه‎کاری کشت شده است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان 18 اسفند گام دوم انقلاب خبرگزاری هفته منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات

مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری ۱۲۲پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان یزد، محمدرضا زارع اظهار کرد: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ طرح مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱,۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل تأسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تأسیس، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد اجرای طرح‌های قابل بهره برداری در سطح استان، افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تأسیس و توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایت BTS، نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.

زارع ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته ارتباطات بیان کرد.

به گزارش ایمنا، با افتتاح این طرح‌های مخابراتی و همراه اول، تعداد ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تاکنون در استان یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳,۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 751558

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • ۷۰ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم