Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:01:11 GMT

دمبله، ابهام بزرگ بارسا در نبرد مرگ و زندگی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۲۸۷۳

دمبله، ابهام بزرگ بارسا در نبرد مرگ و زندگی

عثمان دمبله به دلیل مصدومیت در بازی مقابل رایووایکانو، غایب بزرگ تمرینات بارسلونا است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا این هفته در دیداری سرنوشت ساز در لیگ قهرمانان به مصاف لیون خواهد رفت و با توجه به تساوی بدون گل دور رفت در استادیوم ژرلاند، کار دشواری برابر نماینده سخت کوش فرانسوی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

شنبه شب و برابر رایوایکانو، عثمان دمبله دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و اخباری در مورد احتمال غیبت او مقابل لیون شنیده می شود. البته بارسلونا هنوز واکنشی رسمی به مدت زمان دوری ستاره جوان فرانسوی نشان نداده اما ممکن است او چند روزی قادر به همراهی بارسا نباشد.

 

دمبله این روزها زیر نظر ژاوی لینده، فیزیوتراپیست بارسلونا قرار دارد و قرار است امشب نیز تحت معالجه باشد و از فردا در تمرینات حاضر شود. تمرین فردا آخرین تمرین بارسا یپش از بازی با لیون است و تست نهایی برای ستاره فرانسوی.

اگر همه چیز از سوی تیم پزشکی مثبت اعلام شود، دمبله وارد فهرست 18 نفره خواهد شد ولی احتمال حضورش در ترکب اصلی بسیار اندک است چرا که ریسک بازگشت مصدومیت در مورد او بالاست. دمبله احتمالا کار را از روی نیمکت شروع می کند و در صورت نیاز، در نیمه دوم وارد میدان خواهد شد. البته همه اینها منوط به این است که دمبله تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

بارسلونا عثمان دمبله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۲۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کند.

لواندوفسکی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل نقش مهمی را در پیروزی بارسلونا برابر والنسیا ایفا کند و پس از پایان بازی هم به نظر می‌رسید که از عملکردی که در ترکیب این تیم داشت و نمایشی که بازیکنان این تیم ارائه کردند راضی است.

این ستاره لهستانی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مهمترین اتفاق برای ما این بود که بتوانیم کمترین فاصله را با حریفان حفظ کنیم. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبالی هجومی ارائه کنیم و گل‌های بسیاری به ثمر برسانیم.

فکر می‌کنم عملکرد خوبی در نیمه دوم داشتیم و توانستیم به خوبی فضاهای مورد نیاز را پیدا کنیم. پیش از ضربه آزاد با فران تورس صحبت کردم و از او خواستم که به من اعتماد کند. حالا بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی هستیم.»

دیگر خبرها

  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت