Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-29@14:00:54 GMT

توقف صدور بیمه نامه ما برای خودروسازی سایپا

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۳۰۶۰

مدیرعامل شرکت بیمه ما تایید کرده است  که شرکت متبوع او ازگروه خودروسازی سایپا چند میلیارد تومان بابت صدور بیمه نامه شخص ثالث طلبکار بوده و اکنون هم نزدیک به دو ماه است که بیمه نامه‌ای از ناحیه این شرکت برای خودروهای صفرکیلومتر ساپیا صادر نمی‌کند!

حجت بهاری فر در گفتگو با «نود اقتصادی» تاکید کرد که سهم شرکت بیمه ما درصدور بیمه نامه شخص ثالث صفر کیلومتر برای شرکت های خودرویی ازجمله سایپا از همه شرکت ها پایین تر بوده وادامه داد که شرکت بیمه ما تمایلی برای فروش بیمه نامه صفرکیلومتر به خودروسازان با شرایط فعلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، علت عدم تمایل برای صدور بیمه نامه شخص ثالث برای شرکت های خودرویی را تاثیرگذاری منفی در ای پی اس شرکت بیمه ما با توجه به شرایط پرداختی خودروسازان به شرکت ها دانست.

وی، با رد هرگونه عقد قرارداد شرکت بیمه ما با بدهکاران بزرگ، در عین حال پیرامون پرداخت بدهی ایران ایر به شرکت متبوع خودگفت که ایران ایر به ما قول داده که هرچه سریعتر بدهی خود را به شرکت بیمه ما جبران کند که به مرور هم  حق بیمه خود را پرداخت می کند.

بهاری فر، اذعان داشت که شرکت بیمه ایران، تمایلی برای همکاری و عقد قرارداد ایران ایر با بیمه ما  نداشت هر چند که ایران ایر با عقد قرارداد، به بیمه ما اعتماد کرد که این امرموفقیتی بزرگ برای این شرکت بیمه ای  ایجاد کرد.

مدیر عامل شرکت بیمه ما خبر داد که در سالجاری دستکم ۲۰۰ میلیارد تومان حق بیمه درمان را جذب نکرده که علت آن بی میلی برای  افزایش سهم بیمه درمان درسبد پرتفوی شرکت متبوع خود بوده است.

وی، بیمه نامه درمان را یک رشته بیمه ای وقت گیر برای شرکت های ذکر کرد و توضیح داد که درحال حاضر بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای به دلیل فروش بیمه نامه درمان، با کسری ذخایر مواجه هستند.

بهاری فر گفته است که ظرفیت بازار بیمه ای کشور،امکان فعالیت ۱۰ برابر بیشتر از کل نمایندگان فعلی بیمه را دارا بوده، مشروط به اینکه نمایندگان فعلی هم توانمندسازی شوند، حال آنکه صنعت بیمه برای نمایندگان بیمه ای برنامه خوبی ندارد.

مدیر عامل شرکت بیمه ما، راننده محور شدن بیمه نامه شخص ثالث، را یک الزام قانونی برشمرد که صنعت باید زیرساخت آن را آماده کند و افزود که با توجه به شرایط اقتصادی و اینکه افزایش حق بیمه تبعاتی را به دنبال دارد سال ۹۸ برای اجرایی کردن این قانون زود است.

وی، در عین حال گفته که اگر بیمه مرکزی نظارت خود را تقویت کند، برخی از شرکت‌های فعلی بیمه‌ای بیمه نامه شخص ثالث صادر نمی‌کنند، هر چند که در قانون هم صدور بیمه نامه شخص ثالث برای همه شرکت ها الزامی نبوده  و فقط الزام صدوراین نوع بیمه نامه،مختص بیمه ایران است.

بهاری فر تایید کرد که در کل موافق ادغام شرکت‌های بیمه‌ای است زیرا ابتکار عمل درصنعت بیمه کم بوده و خلاقیتی هم وجود ندارد و اذعان داشت که ابتکار عمل در رقابت بین شرکت ها شکل می گیرد بنابراین اگر شرکتی اصولی فعالیت نمی‌کند باید از گردونه بازار حذف شود، حال آنکه برای حذف نشدن آن شرکت در شرایط فعلی، مقاومت می شود.

مدیرعامل شرکت بیمه ما، وجود هرگونه درگیری و یا دعوا در هیات مدیره شرکت متبوع خود را رد و اعلام کرد که حواشی که برای بیمه ما در این مدت ایجادشده ناشی از مدیریت هزینه ها بوده و در عین حال گفت که چیزی در مورد جدایی تاجیک، از ریاست هیات مدیره بیمه ما که به صورت همزمان عضو هیات مدیره بانک ملت هم هست نشنیده است.

منبع : نود اقتصادی

منبع: ساتین

کلیدواژه: بدهی سایپا حق بیمه شخص ثالث خرید بیمه شخص ثالث مدیر عامل بیمه ما نود اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد

حسین شیرزاد از خرید روزانه ۱۰۰۰ تن گوشت مرغ در کشور خبر داد و گفت: خرید مرغ مازاد تولید داخلی بدون هیچ محدودیتی از مرغداران انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام در استان‌ها بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند و با همه ظرفیت متعهد به خرید مرغ هستند و با شیبی ۲۷ درصدی طی یک ماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن خرید مرغ رسیده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان نیز حدود ۱۷ هزار تن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد.

وی اظهار داشت: طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ‌ها در کشتارگاه‌ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده، بنابراین دیر کشتاری اتفاق افتاده چنانچه مرغ را تا ۵۹ روزگی مرغ نگهداری کنند پیامد این تاکتیک از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور خواهد بود.

نهاده‌های مورد نیاز صنعت مرغداری کشور فراهم است

شیرزاد، با بیان اینکه امروز بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است گفت: شرکت پشتیبانی امور دام با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره‌گیری از مکانیزم استمهال، شرکت پشتیبانی امور دام کشور خدمت مهمی به صنعت مرغداری کشور کرده است به طوری که عمده انبار‌های مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

وی افزود: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفتگوی ملی با مرغداران کشور هستیم؛ زیرا زمان آن رسیده که با بهره‌وری و کارایی بالاتری این محصول را تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین‌المللی متوقف شد و با افتخار تکمیل و کهنه و نو شدن ذخایر راهبُردی مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه در گردش مکفی و بیمه قیمت محصولات خود دارد.

شیرزاد با بیان اینکه صنعت مرغداری کشور نیازمند فعال سازی کریدور‌های صادراتی است، گفت: صادرکنندگان مرغ باید مشوق‌های صادراتی و بسته‌های حمایتی دریافت دارند.

وی بیان کرد: صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم، نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

دیگر خبرها

  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد