Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، از کلیه مسئولان کشوری، لشگری و حوزه عمومی برای پیوستن به کمپین «از من شروع کنید» دعوت بعمل آورده است.

 کمپین «از من شروع کنید» بک پویش سراسری است که با موضوع  ضروریت «امر به معروف مسوولان توسط مردم» راه اندازی شده و کلیه مسئولانی که داوطلب نقدپذیری از سوی عموم آحاد جامعه باشند، می‌توانند به این پویش بپیوندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تبلیغات جامعه امر به معروف امر به معروف و نهی از منکر تبلیغات اسلامی جامعه کمپین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود

احسان مولایی دبیر بخش دیجیتال سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزییات این‌بخش گفت: ۴۰ ناشر برای حضور در بخش دیجیتال نمایشگاه کتاب ثبت نام کرده‌اند. در این دوره از نمایشگاه در رواق شرقی شبستان در فضای یک هزار و دویست متر حضور داریم.

وی افزود: در بخش دیجیتال نمایشگاه کتاب بیش از یک هزار محصول عرضه می‌شود که از این تعداد تقریباً یک سوم آن یعنی نزدیک به ۲۰۰ تا ۳۰۰ محصول جدید است.

دبیر بخش دیجیتال سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به برنامه‌های بخش دیجیتال نمایشگاه کتاب در روز پاسداشت زبان فارسی گفت: به دلیل همزمانی ایام نمایشگاه با روز پاسداشت زبان فارسی و فردوسی، پویش نقالی شاهنامه را برگزار می‌کنیم. پس از ثبت نام آثار را جذب و مورد داوری قرار می‌دهیم. داوری‌ها در ایام نمایشگاه انجام می‌شود و در روز اختتامیه نمایشگاه نفرات برتر را انتخاب می‌کنیم. اگر فرصتی در روز اختتامیه باشد، نفر برتر می‌تواند اجرا داشته باشد.

مولایی گفت: نشست های تخصصی با حضور فعالان حوزه حداقل در ایام نمایشگاه برگزار خواهیم کرد و حداقل دو نشست را خواهیم داشت. متأسفانه امسال حوزه فضای مجازی مورد بی مهری پلتفرم‌های حوزه کتاب دیجیتال قرار گرفت و آنها تمایل به حضور نداشتند. هرچند از آنها دعوت کردیم اما خواسته شان حضور در شبستان اصلی بود که این امکان برای مان وجود نداشت.

کد خبر 6097815 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات