Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@12:49:26 GMT

رادیو سفر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۳۷۴۳

رادیو سفر افتتاح شد

مراسم افتتاح شبکه رادیویی جدید به مناسبت ایام نوروز با شعار «با شما همسفریم» در معاونت صدای جمهوری اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، مراسم افتتاح رادیو سفر با حضور حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی، سردار هادیان‌فر رییس پلیس راهور ناجا، پیرحسین کولیوند رییس سازمان  اورژانس کشور، سردار حمیدی رییس پلیس کشور، حجت‌الاسلام عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور، سلمان اسکندری مدیر رادیو سفر روز دوشنبه ۲۰ اسفندماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صدا در این مراسم عنوان کرد: خوشحالم که در نوروز امسال خدمتگزار مردم هستیم، نام نوروز با سفر عجین است، چه کسانی  که سفر می‌روند یا عزیزی را در سفر دارند.

وی ادامه داد: البته همیشه نباید سفر را یک اقدام پرخرج بدانیم بلکه در اطراف ما مکان های کم هزینه وجود دارد تا بتوانیم سفر کنیم. رادیو سفر در کنار مردم عزیز روایتگر رخدادهای مرتبط با این حوزه خواهد بود.

شاه‌آبادی تصریح کرد: سفر تحولی را برای هر کسی رقم می زند و امیدوارم مردم ما به موضوع سفر اهمیت بدهند و مسئولان شرایط خوبی را برای سفر فراهم کنند. رسیدگی به ابعاد مختلف سفر به ارتقاء کمی و کیفی سفر کمک شایانی خواهد کرد که ما در رسیدن به این هدف شرایط لازم را فراهم خواهیم کرد.

رادیو سفر و توجه به صنعت گردشگری

سلمان اسکندری مدیر رادیو سفر نیز در ادامه گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم و مردم آماده سفر می شوند معاونت صدا تصمیم گرفت رادیو سفر را افتتاح کنیم، هدف از افتتاح این رادیو اطلاع رسانی برای مسافران نوروزی است.

مدیر رادیو سفر توضیح داد: طبق طراحی انجام شده رادیو سفر به مدت یک ماه  از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین روی موج ۹۵.۵ به صورت ۲۴ ساعته با مسافران همراه خواهد بود.

پخش مراسم افتتاح رادیو سفر به تهیه کنندگی حسین معصومی، صدا برداری علی رضا آزادگان، گویندگی ناصر خیرخواه و مسئول فنی سعید کشاورز برگزار شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رادیو سفر مسافران نوروزی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا

مراسم معارفه رایزن جدید فرهنگی ایران در ونزوئلا در سفارت ایران در کاراکاس برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی فرامرزی، رایزن فرهنگی جدید سفارت جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا  امروز شنبه با حضور حجت الله سبحانی، سفیر ایران در مقر سفارت در کاراکاس برگزار شد.

در این دیدار سلطانی از شروع به کار رایزن فرهنگی جدید ایران پس از پنج سال وقفه استقبال کرد.

در این دیدار همچنین فرامرزی به بیان برخی مطالب در حوزه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید نمود که در دوره جدید با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اهتمام جدی خواهد داشت.

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کنندهحمله به سفارت ایران صفحه جدیدی از جنگ افروزی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود