Web Analytics Made Easy - Statcounter

'جمال شاکرمی' روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت عملیات فتح المبین در دشت عباس گفت: عملیات فتح المبین یکی از بزرگ ترین عملیات های دوران دفاع مقدس است و امروز همه ما با افتخار گرامیداشت این عملیات را برگزار و از حماسه سازان ان تجلیل می کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بعد از اینکه نتوانستند در دوران دفاع مقدس کاری از پیش ببرند، راهبردهای دیگری دنبال می کنند افزود:برجام یکی از این راهبردها بود که دشمن در آن به دنبال خاموش کردن چراغی بود که سالیان سال دانشمندان ایرانی در عرصه هسته ای برای آن خون دلها خورده و تلاش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام دومین راهبرد دشمنان را دنبال کردن تنزل جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه برشمرد و گفت: امروز دشمن بخوبی می داند که ما به واسطه عملیاتی چون فتح المبین، بیت القدس و... امروزه در خاورمیانه جزء کشورهای برتر منطقه هستیم.
شاکرمی با اشاره به اقتدار ارتش در مرزهای آبی گفت: سپاه در دریا دست نیروهای خبره آمریکایی ها را مفتضحانه بالا برد و این شکست سنگینی برای غربی ها بود و اقتدار بیش از پیش ما را نمایان کرد.
وی با اشاره به راه انداختن داعش توسط دشمنان برای بر اندازی اسلام با نقشه اختلاف بین شیعه و سنی گفت:اینها داعش را با نه شبکه سراسری تبلیغی در حمایت از جریان فکری آنها راه انداختند که همه اینها برای تنزل جایگاه انقلاب اسلامی بود که پرچمدار آن امروز مقام معظم رهبری، روحانیت و همه نیروهای انقلابی هستند.
فرمانده سپاه استان راهبرد سوم دشمنان نظام را تلاش برای افول موشکی کشور دانست و افزود: دشمنان از دست یابی ایران به این توانمندی بخوبی آگاه هستند و ما در سایه تحریم ها به کشور اول موشکی تبدیل و به این دانش دست یافته ایم.
شاکرمی با اشاره به اینکه جریانی در داخل به همراه تعدادی ساده لوح به دشمنان کمک می کردند، ابراز داشت: متاسفانه برخی مسئولان قند در دلشان برای آمریکا آب می شد ولی بعدها فهمیدند که اشتباه کردند و امروز رهبری این نظام پیامبرگونه است چرا که تحت تاثیر کلام قرآن و بیانات نهج البلاغه می باشد.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به اهمیت عملیات های دوران دفاع مقدس، افزود: اگر نبود عملیات های فتح المبین، بیت المقدس و... امروز حزب بعث در کنار داعش علیه اسلام قد علم می کرد
7175/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 دوران دفاع مقدس قرآن مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی برجام 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

کد خبر 848130 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است