Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اسدیه گفت: از آقای دولت درخواست می‌شود در این سفر به خراسان‌جنوبی این استان را مانند شمال کشور دیده و برای راه‌آهن و سایر مشکلات اعتبارات قابل توجهی در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مصیب خزاعی امام جمعه اسدیه در گفت‌و‌گو با خاورستان، در خصوص سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: متاسفانه استان خراسان‌جنوبی مشکلات و کمبودهای زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی مهمترین عواملی که توسعه استان را افزایش می‌دهد دوبانده شدن جاده‌ها،کریدور شمال به جنوب، جاده نهبندان به شوسف، جاده بیرجند به قاین و راه آهن خراسان‌جنوبی عنوان کرد.

 

امام جمعه اسدیه با بیان این‌که متاسفانه جاده‌ها به اسراف بیت‌المال تبدیل شده است، تصریح کرد: به عنوان مثال جاده نهبندان به شوسف ده سال است که کلید خورده است اما همچنان پیمانکاران درگیرند و به پایان نرسیده است.

 

خزاعی در خصوص راه‌آهن خراسان‌جنوبی، گفت: علی‌رغم این‌که نماینده‌های مجلس خیلی پیگیر مسئله راه آهن بودند می‌خواهیم که هرچه زودتر بودجه برای راه آهن استان تخصیص داده شود.

 

همیشه در گیلان و رشت راه‌آهن کلنگ زنی می‌شود!

وی افزود: همیشه در گیلان و رشت راه‌آهن کلنگ زنی می‌شود اما متاسفانه در خراسان‌جنوبی اقدامی صورت نمی‌گیرد.

 

توجه به پروژ‌های مسکن مهر

امام جمعه اسدیه به پروژ‌های مسکن مهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه در خیلی از جاها زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر فراهم نیست و مردم همچنان مشکل دارند و امیدواریم نسبت به این پروژه‌ها توجه ویژه‌ای شود.

 

خزاعی خاطرنشان کرد: امیدواریم بازارچه‌های خراسان‌جنوبی به خصوص بازارچه شهرستان درمیان که با حضور استاندار محترم بازگشایی شد توسعه پیداکند و ثمره آن به مردم برسد.

 

توجه به کارخانه قند قهستان

وی افزود: مدتی است که کارخانه قند قهستان تعطیل و کارگران آن بیکار شده‌اند و امروز شاهد آن هستیم که متاسفانه کارخانه به مخروبه‌ای تبدیل شده که این نیز نیاز به توجه از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه برای فعال شدن دارد.

 

امام جمعه اسدیه بیان کرد: از مسئولان درخواست تخصیص بودجه برای راه‌اندازی کارخانه قند قهستان و یا تغییر کاربری کارخانه را داریم.

 

خزاعی به مشکلات دیگر در خراسان‌جنوبی اشاره کرد و گفت: مرغداری‌های فراوانی در سراسر استان و از جمله قهستان هستند که دچار مشکلات شده‌اند و بایستی یک نقدینگی یا وام با سود کم به آن‌ها داده شود تا بتوانند اشتغال‌زایی را افزایش دهند.

 

وی افزود: به طور کلی استان خراسان‌جنوبی از عدم اشتغال و قاچاق سوخت رنج می‌برد.

 

در سفر قبلی نوبخت چیزی عاید استان نشد

امام جمعه اسدیه به سفر قبلی نوبخت به خراسان‌جنوبی اشاره و خاطر نشان کرد: متاسفانه در سفر قبلی آقای نوبخت چیزی عاید استان نشد و امیدواریم در این سفر با استاندار هوشیار و نماینده ولی فقیه شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 

خزاعی با بیان این‌که استان خراسان‌جنوبی استانی ولایی و در بحث امنیت همیشه  پای کار بوده است اما هنوز مردم ما در مشکلات به سر می‌برند، خاطرنشان کرد: بایستی مسئولان استانی حق استان را بگیرند چراکه امروز هنوز در برخی از نقاط استان مردم طعم شیرین خدمات انقلاب را نچشیده‌اند.

 

توزیع ناعادلانه بودجه بین شرق و غرب کشور

وی به فاصله طبقاتی بین غرب و شرق اشاره کرد و افزود: امروز متاسفانه بین غرب و شرق کشور بودجه‌ها ناعادلانه توزیع می‌شود.

 

امام جمعه اسدیه عنوان کرد: امیدواریم برخوردهای دوگانه مسئولان که مردم را نسبت به دین و دیانت بدبین می‌کند اصلاح شود.

 

آقای نوبخت چشم‌ها را باید شست!

خزاعی با اشاره به محرومیت استان خراسان جنوبی نسبت به نقاط شمال و غرب کشور خطاب به نوبخت، گفت: چشم‌ها را باید شست و به شرق کشور جور دیگر باید نگریست.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در جشن بزرگ کارگران در مشهد اظهار کرد: تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود و این امنیت، خونخواهی از سرداران نظامی و مردم فلسطین در اقدام سپاه پاسداران انقلاب و عملیات وعده صادق را فراهم می کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفاً نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار کرد: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

وی گفت: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

کد خبر 6092717

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود